Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeld tv valt uit

(Onderwerp aangemaakt op: 29-10-2017 06:48 PM)
2793 Weergaven
Janree
Apprentice
Opties

Hallo

ik heb een QE49Q7F tv en sinds kort heb ik last dat mijn tv af en toe uit valt bij het kijken van tv maar ook bij Netflix . Het scherm wordt zwart en ik zie mijn Samsung account naam in beeld. Na een aantal seconden herstelt het zich wel weer maar ik vind dit wel irritant. Mijn tv staat op automatische update van software dus dat kan het probleem niet zijn. Wat kunnen jullie doen om mij te helpen?

groet

jan

0 Likes
20 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Misschien handmatig even de laatste update erop zetten.

http://www.samsung.com/nl/support/model/QE49Q7FAMLXXN

Anders even terugzetten naar Fabrieksinstellingen?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Janree
Apprentice
Opties

Hoi Rohit

mijn tv staat op automatische update en is helemaal bijgewerkt, dan hoef ik toch niet zoals jij aangeeft de laatste update er handmatig op te zetten of wel?

en wat is de toegevoegde waarde van terugzetten naar fabrieksinstellingen?

groet

Jan

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Jan,

soms zijn de updates die automatisch uitrollen langzamer dan als je het handmatig doet.
Ook kan het zo zijn dat de update niet goed is geinstalleerd bij jou dus vandaar dat het handig is om deze handmatig even opnieuw erop te zetten of de fabrieksinstellingen terug te zetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Janree, heb je nog wat gehad aan de informatie van @Rohit? Laat het ons weten, we zijn benieuwd!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Janree
Apprentice
Opties
Hoi Tim

Ik ga donderdag de laatste software update doen, ik laat het jullie weten

Groet
Jan
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Top, dan horen we nog van je! 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Janree
Apprentice
Opties

Hallo Tim

ik heb de laatste software update op USB gezet maar deze wordt niet bijgewerkt ik krijg het signaal alles is up to date. De laatste dagen gaat het best goed, maar als ik het weer krijg is dan het enige optie terug gaan naar fabrieksinstellingen? En als je dit doet ben je dan veel instellingen kwijt of valt dit mee?

groet

Jan

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Jan, wat apart dat 'ie niet wordt bijgewerkt! Heb je de USB-stick wel FAT32-geformatteerd? Mocht het alsnog niet werken, dan is inderdaad een reset van de televisie nog de enige oplossing die ik kan bedenken. Alle instellingen zullen dan weer teruggaan naar hoe ze in het begin stonden.

0 Likes
Rinyvdp
Explorer
Opties

Hallo,

Ik heb dezelfde tv gekocht 2dagen geleden, en heb dezelfde problemen.

Ik heb echter gemerkt dat de verbindingstekker tussen de invisible kabel en de one connect box geen goede verbinding heeft.

Als je iets onder de stekker plaatst , waardoor deze wat vaster zit , dan is het probleem over.

Misschien is dat ook bij jou het geval.

0 Likes