Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Horizontale witte strepen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-10-2017 09:20 AM)
2262 Weergaven
BurgemeesterHgl
First Poster
Opties

Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe Samsung UE49KS7500 tv gekocht maar merk nu op dat wanneer ik digitaal kijk en nr een andere zender zap dat er horizontale witte strepen op mijn scherm te zien zijn gedurende enkele seconden. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals digirecorder resetten en instellingen van beeldscherm aangepast, andere hdmi kabel maar ze gaan niet weg. Dit terwijl ik dit niet had met dezelfde digirecorder op mijn vorige tv...

naamloos.png

0 Likes
33 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi,

zou je eens kunnen kijken wat er gebeurd als je op YouTube een black screen video afspeelt?
Is het beeld dan wel zwart?
Heb je de nieuwste update er ook op?
http://www.samsung.com/nl/support/model/UE49KS7500SXXN
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @BurgemeesterHgl, heb je het bericht van @Rohit nog gezien? Is het inmiddels opgelost?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
BurgemeesterHgl
First Poster
Opties

Beste,

Blijkbaar zou het probleem aan mijn digirecorder liggen volgens de Provider Telenet en die mag ik zaterdag gaan omruilen. Ik hoop dat het probleem hiermee gaat opgelost zijn! Ik hou jullie op de hoogte. Bij Youtube of Netflix, Ps Pro heb ik geen last van deze strepen daarmee...

Met vriendelijke groeten

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Top!! dan zal dat het wel geweest zijn inderdaad!

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @BurgemeesterHgl, super dat je 'm mag omruilen van je provider! Hopelijk is dat inderdaad de oorzaak. Houd ons in ieder geval op de hoogte!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
BurgemeesterHgl
First Poster
Opties

Beste,

Vandaag digirecorder omgeruild en geïnstalleerd maar probleem is er nog steeds :(. Kweet echt niet wat ik nog meer kan proberen... 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

He wat vervelend! Heb je toevallig al naar de firmware versie gekeken? Op de TV kan je hier zien welke software versie je hebt: Menu > Ondersteuning > Contact opnemen met Samsung. Zoals je op de link van Rohit kunt zien zou versie 1203.6 de nieuwste moeten zijn. 

Mocht je die versie er al op hebben staan, zou je dan de TV willen resetten en hiermee ook opnieuw de zenders instellen? Dit doe je hier: Menu > Ondersteuning > Zelfdiagnose > Resetten. De gevraagde pincode zal "0000" zijn tenzij je heb zelf hebt aangepast uiteraard. Staat hier nog iets nuttigs tussen?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Toevallig ook een andere HDMI/Scart? kabel geprobeerd?

Oh lees dat je dat al had gedaan, misschien toch nog een andere kabel voor de zekerheid proberen?

0 Likes
BurgemeesterHgl
First Poster
Opties

Mijn huidige versie is 1201.6 wanneer ik updaten doe zegt hij geen nieuwe software versie beschikbaar. Resetten via zelfdiagnose lukt niet met de pincode 0000 ondanks ik deze nooit gewijzigd heb en de tv nog maar een paar maand in mijn bezit heb. Ook hdmi kabels veranderen brengt geen oplossing...

0 Likes