Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Horizontale witte strepen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-10-2017 09:20 AM)
2261 Weergaven
BurgemeesterHgl
First Poster
Opties

Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe Samsung UE49KS7500 tv gekocht maar merk nu op dat wanneer ik digitaal kijk en nr een andere zender zap dat er horizontale witte strepen op mijn scherm te zien zijn gedurende enkele seconden. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals digirecorder resetten en instellingen van beeldscherm aangepast, andere hdmi kabel maar ze gaan niet weg. Dit terwijl ik dit niet had met dezelfde digirecorder op mijn vorige tv...

naamloos.png

0 Likes
33 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Afspraak staat erin hoor! Je zult zeker een telefoontje ontvangen hierover, of mijn collega dan ook een oplossing in de aanbieding heeft moet nog blijken natuurlijk. Wat de/het PS4 Pro(bleem) betreft, is het minstens een HDMI 2.0 kabel die je hiervoor gebruikt? De kabel die bij de PS4 Pro geleverd wordt is naar mijn weten niet geoptimaliseerd voor 4K/HDR weergave. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
BurgemeesterHgl
First Poster
Opties

Ik kijk er naar uit! Ik heb speciaal een Monster kabel gekocht vr 4k van 60€ dus daar zou het niet aan mogen liggen. Net als al die andere mensen hebben verschillende kabels getest... 

0 Likes
BurgemeesterHgl
First Poster
Opties
Zoals ik op het forum lees brengt enkel een vervanging van het main board een oplossing...
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Het is mogelijk dat we daar ook op uitkomen, alsnog willen we op deze manier wel graag alles getest hebben. Sowieso goed van die kabel! Klinkt inderdaad alsof dat de boosdoener niet kan zijn, ik hoor woensdag graag hoe het gegaan is. Mijn dienst zit er voor deze week bijna op, dus wil ik je alvast een hele fijne kerst wensen en wat mij betreft tot woensdag!

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes