Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kijk en RTLXL werken niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2018 12:59 PM)
1241 Weergaven
Mischa
Journeyman
Opties

Sinds afgelopen week kan ik geen enkele video in de Kijk app meer starten. Wat ik ook probeer, ik blijf de melding "Er is een fout opgetreden" krijgen. En sinds vandaag starten de video's in RTL XL niet meer. Deze blijven hangen op een zwart scherm.

Ik heb de apps opnieuw ginstalleerd, Smart Hub gereset, en zelfs de TV een aantal keer helemaal gereset. Daarnaast via USB de firmware geupgrade, want deze werd online via het TV menu niet gevonden, maar wat ik ook doe ik blijf hetzelfde probleem houden.

Help!

0 Likes
Mvdb2
First Poster
Opties

Tuurlijk! 

UE40MU6100WXXN

0 Likes
Mischa
Journeyman
Opties

Dat beide apps niet meer worden ondersteund op een TV die net een jaar oud (22-02-2017 gekocht) is lijkt me heel erg vreemd.

Een volledige reset is wat ik heb geprobeerd, maar ik kan alleen BeNeLux landen kiezen. Ik heb de TV een keer naar Belgie gezet, maar helaas. Vorig jaar met Samsung support is het opgelost door hem op (geloof ik) Afghanistan te zetten, maar die is niet meer te vinden.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Mvdb2,

Dit is exact dezelfde tv die ik heb en bij mij werken beide apps gewoon.

Kun je misschien de software versie doorgeven?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Zou de 1210.8 moeten zijn.

Als ie lager is, dan kan ik je een optie geven om die via USB te updaten.

De tv handmatig laten zoeken werkt niet, omdat deze update vrij recent is, en nog niet op de server staat..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi  @Mischa,

Rare situatie. Ik adviseer je dan ook om het volgende te doen:

Benader 1 van onze Moderators door op 1 van hun namen te klikken en kies "EEN BERICHT VERZENDEN".

Hierbij de volgende info vermelden:

- je naam, tel nr, email- en huisadres;
- serienr. van de TV (zie sticker achterop de tv)
- kopie van de aankoopbon.

De Moderators zijn o.a. @JoeriS, @BruceH, @Nick of @Tim.

Maar misschien heb je dit al een keer gedaan, anders suc6!

Groet, Dick
0 Likes
Mvdb2
First Poster
Opties

Het is idd 11.51.1...

dus maar eens naar die downloads gaan zoeken online! Via de tv gaat t idd niet, kan die optie niet aanklikken...

echt heel maf van t een op andere moment gebeurde dit! Bedankt! Ik ga het vanmiddag proberen! 

Zijn die linkjes gewoon op de Samsung site te vinden? Downloads? 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hierbij:

Ga naar:

http://www.samsung.com/nl/support/model/UE40MU6100WXXN

Volg de volgende procedure:

https://eu.community.samsung.com/t5/forums/replypage/board-id/nl-tv/message-id/10411

Zorg wel dat van de uitgepakte T-KTMDEUC_1210.8.exe de upgrade.msd (staat in de map image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv em niet vinden. Uiteraard kiezen voor updaten van USB.
Vergeet bij Deel 2 punt 3 Menu/Home > Suc6!

Groet, Dick
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @Mischa en @Mvdb2, wat raar dat specifiek die app ineens moeilijk doet. Mischa heeft zo te zien de nieuwste firmware versie al, heeft updaten bij jou nog verschil gemaakt Mvdb2?

Ik zou bijna de Smarthub reset aanraden, maar ik zie dat ook dat al geprobeerd is. Ik zou jullie dan ook graag een Extern Beheer afspraak aanbieden, hiermee kan een collega via internet inloggen op je TV om zo te zien waar het fout gaat. Mocht het allemaal dus nog steeds niet werken ontvang ik van jullie graag de volgende gegevens via een prive bericht (klik op m'n naam > bericht verzenden)

- je naam, tel nr, email adres, postcode en huisnummer;

- modelcode en serienummer van de TV;

- datum/tijd dat je hierover gebeld wilt worden en in de buurt kunt zijn van de TV.

Ik hoor graag van jullie!

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
Mvdb2
First Poster
Opties

Hoi Hoi,

Via de USB geprobeerd, maar de software is up to date nu.. maar hij doet t nog steeds niet.. hoe installeer ik die smart hub opnieuw? 

Ik krijg ook geen PB gestuurd naar je... 

0 Likes
Mvdb2
First Poster
Opties

Heb je alles zojuist gestuurd 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

En ik heb gereageerd :winking-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes