Hallo, ik heb net een QE55Q7F aangeschaft. Echter bij het aanzetten van de TV Blijft het scherm zwart? Als ik de aan/uit knop op de tv indruk... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Hallo, ik heb net een QE55Q7F aangeschaft. Echter bij het aanzetten van de TV Blijft het scherm zwart? Als ik de aan/uit knop op de tv indruk... Bekijk bericht |
a1Ik heb een QE55Q8C en ineens mist er een stukje beeld aan de linkerkant. Ik heb de TV al gereset, dit heeft niet mogen baten. Het is niet... Bekijk bericht Hi @DaisyB, Dit zie je wel vaker in dit forum terugkomen. Misschien wel een soort 'reanimatie',haha!... Bekijk bericht |
Gisteren een kakelverse UE43MU6100 aangesloten en in bedrijf gesteld, inclusief soundbar en pick-up. Prima beeld en goed geluid. Het is me echter... Bekijk bericht Goedenavond @tomasvantrappen, Tomas, Graag wil ik mij hier even inmengen. Gaat het hier over dezelfd... Bekijk bericht |
Hoi @Henk10, Even wat aanvullingen op de vraag van @Rohit. Wat is de precieze Model Code van deze tv... Bekijk bericht |
Hi, Mijn tv UE40D6200TS(XXN) gaat niet meer aan. Vorige week ging deze vanzelf uit (tijdens gebruik) en sindsdien is hij continu aan het... Bekijk bericht Hoi @Roel-, Een reparatie is natuurlijk een optie en zal zeker niet duurder zijn dan een nieuwe tv. ... Bekijk bericht |
Hallo, ik ben trotse eigenaar van Samsung UE50MU6100 TV. ik heb mijn Telenet recorder via HDMI1 aangesloten - mijn playstation via HDMI2 en... Bekijk bericht Hoi @ON7STV, Het volume van de Optical out is niet te regelen op de tv, omdat dit een pure digital s... Bekijk bericht |
Ik kan de tv opstarten en dan bijv youtube openen en die doet het dan, maar als ik netflix open krijg ik alleen maar zwart beeld. Ik doe dit via de... Bekijk bericht Hoi @Jonahbakker, Ook van deze kant gefeliciteerd! Zou je dit item als ✅Opgelost kunnen markeren? Tn... Bekijk bericht |
Schakeld wel over maar geen geluid. Bekijk bericht |
Volume verandert niet blijft op 9 en kan niet van de smarthub gebruik maken netflix en youtube enzo samsung UE55Ks7000 Software :1208 Bekijk bericht Goeiemiddag @Ebi! Nu heeft @DickKoster al een hoop goeie tips gegeven, maar ik zou ook graag nog een... Bekijk bericht |
Goedemiddag De TV maakt geen verbinding meer met draadloos netwerk. Stroom van de tv gehad. router herstart. DNS op 8888 geprobeerd maar tv vind... Bekijk bericht |
Mijn drie weken geleden aangeschafte tv , The Frame (UE43LS 003ASXXN) heeft tot enkele dagen geleden goed gewerkt. Nu wanneer hij aan het begin van... Bekijk bericht Lekker dan, @JoeriS. Hoe kan ik dan zo de Members en Posters informeren? Ik neem maar ontslag, denk ... Bekijk bericht |
Ik heb een samsung smart tv UE32ES5500W maar ik krijg in de smart hub geen verbinding meer met de server. Wat is hier aan te doen? Bekijk bericht |
Hallo allemaal, Sinds vandaag vertoond mijn tv verticale zwarte strepen. Heeft iemand een vermoeden wat het is en wat ik er mee kan. Ik heb... Bekijk bericht Hoi @JV5 , Een verstandig besluit, want je komt al gauw richting dat bedrag. Hopelijk heb je meer ge... Bekijk bericht |
Goedendag, Inmiddels ben ik al enkele maanden bezitter van een Samsung Frame TV "55 inch. Het is een zeer mooi scherm en ik ben zeer... Bekijk bericht Je bent een held @vandenbrakel 🙌, deze optie zou gewoon in de SmartThingsd app moeten zitten als je... Bekijk bericht |
Heb een MU7050 met Ziggo horizon via Hdmi gekoppeld. Werkt perfect, kan Horizon met Samsung remote bedienen behalve aan of uitzetten van de Horizon... Bekijk bericht Haha, geen probleem! Ik ben allang blij dat alles werkt dan wens ik je nog heel veel kijkplezier en ... Bekijk bericht |
Augustus 2017, super tv aangeschaft na 10 jaar. Super beeld, was er tevreden mee tot een 3 weken terug. Het begon me in één keer op te vallen... Bekijk bericht Van hetzelfde @Anjo! Mocht je ooit nog eens een vraag over je TV hebben (of een ander Samsung produc... Bekijk bericht |
Gisteren kregen we deze melding steeds wanneer we netflix wilden openen. Reset gedaan en nu geraken we niet meer in samsung apps om netflix terug... Bekijk bericht Ik heb een UE40ES6100. Probeer eens alternatieve software te downloaden via: Ondersteuning Software ... Bekijk bericht |
Alle afbeeldingen , zoals op websites , mappen afbeeldingen vanaf smartphone... komen VOLLEDIG ALS NEGATIEF BEELD op mijn tv scherm. Ik heb via... Bekijk bericht |
Kan met de afstandsbediening of knop aan de zijkant alleen de tv nog maar aan en uitzetten. Op elke ingave vanaf de afstandsbediening of zijkant... Bekijk bericht |
Het geluid van onze Samsung Smart TV model... Bekijk bericht Hi Monique, werkt het geluid wel als je bijvoorbeeld een YouTube video bekijkt? De kans dat het aan ... Bekijk bericht |