op 14-03-2022 08:20 PM
Hallo en bedankt dat je mijn bericht leest. Ik heb een kapotte tv en wordt erg gefrustreerd door het reparatieproces.
Hoor graag of mensen tips hebben of vergelijkbare ervaringen.
Na een dik jaar begaf het beeld van onze Samsung tv QE75Q64TASXXN het ineens. Binnen garantie en Samsung was zondag telefonisch bereikbaar. Goed begin dus!
Nu het proces langer duurt raken we steeds meer teleurgesteld. Samsung en Servilux communiceren niet pro-actief, je hebt geen idee waar je aan toe bent en reacties duren vaak 1 week of meer en komen pas na meerdere keren Support bellen.
Gebeurtenissen op hoofdlijnen (nog wat vaker gebeld met Support, maar dat is al helemaal kansloos):
dag 0 - 6 feb ik meld de storing telefonisch bij Samsung
dag 17 - 23 feb Servilux geeft aan: kunnen niet fixen (onderdeel en zelfde toestel niet op voorraad), je krijgt binnen 5 dagen een voorstel van Samsung (hebben ze niet waargemaakt overigens)
dag 25 - 3 mrt 17:00u Samsung stuurt voorstel
dag 26 - 4 mrt 's ochtends ik ga akkoord <- hoor 10 dagen niets ondanks extra mail en bellen
dag 36 - 14 mrt ik krijg bericht dat het aangeboden toestel niet op voorraad is. ook geen indicatie wanneer wel. <- de hele reden voor het omruilvoorstel zou zijn dat voor mijn type tv het onderdeel of een nieuw toestel er niet is. Waarom krijg ik dan een ander toestel aangeboden dat er 1) (nu) ook niet is en 2) waarom vertelt Samsung me dat 10 dagen nadat ik akkoord ben gegaan met het voorstel?
Als je een nieuwe tv koopt heb je die vaak met 1 dag in huis, dan is vervangen voor een ander toestel toch ook wel binnen 1 maand te doen? Of heb ik dan onrealistisch hoge verwachtingen voor een internationaal bedrijf dat al meer dan 90 jaar bestaat?
TLDR: Samsung is slecht bereikbaar, communiceert niet proactief, reageert traaaaag. Wat kan ik doen om ze in beweging te krijgen?
Mvg,
Sander
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-04-2022 08:29 AM
Gisteren vervangende tv gekregen. Proces duurde even, maar uiteindelijk heeft Samsung wel geleverd. Bedankt daarvoor!
op 05-04-2022 10:37 AM
Goedemorgen, @s328.
Dankjewel voor je terugkoppeling en wat fijn om te lezen dat het is opgelost! Het heeft wat voeten in aarde gehad, mijn excuses hiervoor. Uiteraard wensen we je heel veel kijkplezier toe met de nieuwe TV.
Mocht ik je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag van je!
Groeten,
Martijn