Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Infrarood smart tv stuk model UE46ES5500

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2019 12:52 PM)
3933 Weergaven
Khaty75
Student
Opties

Ik vermoed dat de infrarood ontvanger of hoe het ook mag heten van mijn tv stuk is, de tv reageert namelijk niet meer op de orginele afstandbediening en ook niet meer op die van de kpn, heb bij beiden de batterijen vervangen om te kijken of dat het probleem was, resetten lukt ook niet omdat ik dan een pincode moet invoeren en dat gaat n iet zonder afstandbediening, wie weet hoe ik dit kan verhelpen want ik kan namelijk nu ook niet in mijn apps van de tv komen.

Ik hoor graag jullie advies!

mvg,

Khaty

0 Likes
8 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Khaty75 , Kathy,

Wat is de volledige Model Code van de tv? Staat achterop de sticker en moet eindigen op XXN.

Het introductiejaar van de tv is 2012. Zie je de led op de Receiver wel rood knipperen als je de AB gebruikt??

Als je helemaal niks kunt, zou je dan de tv een poosje spanningsloos kunnen zetten?

Hopelijk helpt het, anders komt er een reparatie om de hoek kijken.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Khaty75
Student
Opties

Hallo Dick

Dank je wel voor het reageren , het volledige model code van mijn tv is: UE46ES5500WXXN.

Mvg,

Khaty

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @Khaty75 , Kathy,

Geen dank! Heb je nog gekeken naar het evt. knipperen van de led bij gebruik van de AB?

De tv nog een poosje spanningsloos gezet?

Groet, Dick
0 Likes
Khaty75
Student
Opties

Hallo Dick

Afstandbediening van de kpn knippert het rode lampje als ik test en van de samsung afstandbediening zie ik geen lampje knipperen of branden, ik heb de tv al een keer van de spanning afgehaald,

Mvg,

Khaty

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi again @Khaty75 , Kathy,

Ik bedoel dus het lampje op de ontvanger, maar dat wist je al.

Zou je kunnen proberen om 'm met de shuttle knop (achterop de tv) aan te zetten?

Deze ziet er ongeveer zo uit. Zie foto. Knop indrukken..

xRgPybN3T1K9UhLLs4bdYA.jpg

Groet, Dick
0 Likes
Khaty75
Student
Opties

Als ik dat knopje indruk heb ik de keuze om de tv uit te zetten of in verschillende menu's te kopen en het lanpje op de tv knippert ook niet.

Mvg,

Khaty 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @Khaty75 , Kathy,

Mmmm, da's raar. Welke devices zijn er aangesloten op de HDMI-poorten?

Evt. die loskoppelen. Iets anders dan een reparatie kan ik ook niet bedenken..🤷‍♂️..

Groet, Dick
Ahmed_Servilux
Pathfinder
Opties

Hallo dag kollega Dick, Dag Kathy

Even mee denken met jullie 😊, zet de Tv even manueel uit met de Switch Joy knop achteraan, Tv zal dan uitvallen en zal normaal gezien het rood lichtje van de Stbyled te zien zijn en moet het rood blijven branden. Als er geen lichtje te zien is wil het zeggen dat inderdaad de print IR ontvanger spijtig genoeg in de Tv defect is en vervangen moet worden. Heb in bijlage de prijs gevonden van zo een origineel IR printje + Joy Knop is samen één print 😊
Hier nog even een weetje, je kan jou Afstandsbediening testen door het onder een fotocamera op jou GSM te zetten in camera Midus en drukt op de knoppen van jou AB, als je op de camera het lichtje ziet oplichten telkens je op de knoppen drukt werkt de AB naar behoren, zie je geen lichtje schijnen is je AB defect.

https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/ue55h6500slxxn.htm?popular=yes

Mvg

Ahmed Servilux 

Screenshot_20190130-232009.jpg

Screenshot_20190130-225821.jpg