Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hulp bij Cashback Qled TV 2020

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2020 12:05 AM)
648 Weergaven
MoRida
First Poster
Opties

Na aankoop van mijn nieuwe Samsung tv, de Qled 4K 65Q80T heb ik een probleem bij het claimen van cashback.

Ben erg blij met de tv en en was ook blij met de beloofde 200 euro cashback maar vlak na aankoop heeft 1 van mijn kinderen de doos weggegooid. Niks vermoedend bezocht ik twee weken later de Samsung website om de claim in te dienen en toen zag ik pas dat zowel de bon, de barcode van de tv en de barcode van de doos nodig zijn daarvoor.  Nu heb ik dus geen foto van de barcode op de doos maar wel de aankoopbon en een foto van de barcode op het toestel. Is het mogelijk om dit aan klantenservice voor te leggen want ik vind het toch wel een beetje zuur dat ik door de onwetendheid van mijn voortvarende kinderen de cashback misloop. Ik hoop dan ook dat een Samsung medewerker/moderator hier op het forum iets voor mij kan betekenen. Nogmaals het is een geweldig toestel en ik ben over het algemeen een hele tevreden klant van Samsung dus daarom hoop ik echt dat dit toch op een of andere manier geregeld kan worden.

Bij voorbaat bedankt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MoRida,

Welkom op de Samsung Community!

Ik help je graag op weg. Kun je mij de foto's sturen die je al hebt, en foto's maken van de achterkant van de TV, hier zit en sticker met de modelcode en het serienummer.

En een foto van het menu van de TV, Menu -> Ondersteuning -> Contact opnemen met Samsung, waarbij een deel van de kamer waar de TV staat zichtbaar is.

Dan ga ik er vanuit dat het goed komt 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MoRida,

Welkom op de Samsung Community!

Ik help je graag op weg. Kun je mij de foto's sturen die je al hebt, en foto's maken van de achterkant van de TV, hier zit en sticker met de modelcode en het serienummer.

En een foto van het menu van de TV, Menu -> Ondersteuning -> Contact opnemen met Samsung, waarbij een deel van de kamer waar de TV staat zichtbaar is.

Dan ga ik er vanuit dat het goed komt 👍

rsz-846676
0 Likes
MoRida
First Poster
Opties

Hoi Bruce,

Dankjewel voor de snelle reactie en de geboden hulp, om te beginnen.

Kan ik de foto's gewoon bijvoegen of kan ik die even rechtstreeks aan je toesturen?

Bij voorbaat bedankt voor alle inspanning en dan wacht ik het verder rustig af.

Met vriendelijke groet,

MoRida

0 Likes
MoRida
First Poster
Opties

Ik stuur ze wel even via jouw eigen profiel pagina.

0 Likes
destroban
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde probleem. Wij hebben onlangs de QLED 4K 65 inch Q95T (2020) TV gekocht en mijn vriendin had de doos de dag zelf nog bij papier en karton gezet. Twee dagen later wouden we de registratie voor de cashback doen, en merkten we dat we de doos nodig hadden. We hebben de registratie ingevuld en een foto van de TV met daarop bovenstaande menu geupload in plaats van een foto van de doos, maar dit is geweigerd :(. We hebben de TV gekocht op de officiële Samsung site (www.samsung.com/be/) en we zijn heel tevreden van de TV, prachtige kwaliteit!

@BruceH, zou jij ons verder kunnen helpen?

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Thomas Stubbe

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@destroban.

Hey Thomas, goedemiddag en welkom op de Samsung Community! Allereerst gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, hoe bevalt deze verder?

Als je mij een privéberichtje stuurt met je e-mailadres en het registratienummer, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JoDespriet
First Poster
Opties

Help, zelfde probleem...😣

0 Likes
RichardvDijk
Journeyman
Opties

Hoi Martijn, Bruce,

ik heb een vergelijkbaar probleem.

Is het de bedoeling dat er dan een nieuwe post wordt gemaakt of gaan we dan verder in deze chat.

Met vriendelijke groet,

Richard

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @RichardvDijk,

Je kunt hiervoor inderdaad een nieuwe topic aanmaken. Geef daarbij duidelijk aan wat je al hebt geprobeerd en waar je precies tegenaan loopt, dan helpen we je graag op weg 👍

rsz-846676