Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Horizontale brede strepen/vlakken

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2022 01:29 PM)
836 Weergaven
jan10e
Explorer
Opties
Hallo, Sinds 2 maanden heb ik een QE 43 Q 67 AA U XX N tv. Ik kijk alleen via internet Ziggo en soms via chromecast. Het probleem is dat er vooral savonds brede horizontale strepen/vkajken  zichtbaar zijn. Overdag ook maar dan minder zichtbaar. Verschillende apps getest zoals NL ziet, Netflix en Videoland. En ook met casten hetzelfde probleem. TV gereset, diverse beeldscherminstellingen uitgeprobeerd, kabel er een week uit gedaan tijdens vakantie. 4K UHD democlip idem. De voedingskabel zit op een gewoon stopcontact. Hierbij een aantal foto's van de beeldschermtest overdag en tv overdag en avond waarbij je de balken dus het beste ziet. Kan ik nog iets anders doen? Of is dit op te lossen? Op een andere tv boven waar ik ook via internet kijk heb ik geen problemen.

Ik heb foto's gemaakt maar zie niet hoe ik die kan bijvoegen
 Met vriendelijke groet 
0 Likes
Spring naar oplossing
jan10e
Explorer
Opties
Tv is inmiddels opgehaald voor reparatie. En er hangt een vervangend toestel. Afwachten maar weer.
jan10e
Explorer
Opties
Tv terug. Nog geen fijn beeld . Zucht.
Lichte streep erin.
Morgen komt de leverancier langs.
Maar weer afwachten.
Ik heb een testbeeldfoto gemaakt maar het schemert al. Zal morgen bij daglicht een andere sturenIMG-20221118-WA0007_1000002548_1668785385.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @jan10e, goedemorgen.

Is er nog iets uitgekomen naar aanleiding van het huisbezoek? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
jan10e
Explorer
Opties
Jazeker! Volgens de monteur van de leverancier ligt het nu niet aan het beeldscherm maar aan het doorgeven van het wifisignaal.
Hij ziet niets bijzonders aan de beeldtest.
Modem gereset maar dat heeft nog niet geholpen.
En het gekke is dat ik bij een andere tv geen problemen heb met het signaal.
Volgens provider ( ziggo) is het signaal dat doorgegeven wordt naar mijn huis op zich goed.
Ik ga nu nog even een andere/nieuwe wifi kabel proberen. Bij een verbouwing in maart is de kabel iets beschadigd. Hoewel bij andere tv is dit dus geen probleem.
Ik houd jullie op de hoogte.
Kan even duren ivm vakantie elders.
Maar als je nog tips hebt hoor ik het graag.
Het probleem doet zich vooral savonds voor.
Heb andere apparaten uitzetten die op het wifi werken al uitgezet maar dat heeft geen invloed.
MartijnK
MegaStar
Opties

Naast alle tips in deze thread heb ik geen andere smaken meer over. Hopelijk zal dit dan ook met een nieuwe kabel verholpen worden 😇 Hele fijne vakantie alvast 😉

Groeten,

Martijn

jan10e
Explorer
Opties
Terug van vakantie: kabels vervangen maar zucht.....beeld blijft slecht.
Korrelig en strepen.
Volgens leverancier mankeert er niets aan het scherm.
Ik weet het even niet meer.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook bij het TV kijken via een ander bron? Je kan via je mobiele telefoon ook een hotspot aanmaken en hiermee de TV verbinden. Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

jan10e
Explorer
Opties
Ik heb bekabeld internet aangelegd en ook daar het probleem.

Jouw tuo ga ik ook nog even toepassen.

Heb een oude dvd speler aangesloten en daar hetzelfde .

Ik voeg nog even een testbeeld toe.

Ik was bij de leverancier voor kabels en de verkoper ( niet hun monteur) vand de strepen toch ook wel erg raar en niet een kabel/internet ding.

Dus dan toch het scherm?

Hier dus de foto's en dat van die hotspot ga ik nog even uitvogelen. 20221215_112713_1000004366_1671100035.jpg20221215_112022_1000004356_1671099626.jpg20221215_112659_1000004364_1671100022.jpg20221215_112703_1000004365_1671100026.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @jan10e ,

Hier is duidelijk sprake van een probleem met het beeldscherm.
Je schreef eerder: "Tv is inmiddels opgehaald voor reparatie."
Wat is er gerepareerd? En wat bedoel met een monteur van de leverancier?
Al er geen erkende Samsung reparatiedienst naar gekeken heeft, kan de garantie vervallen.
Ik zou je willen adviseren om de tv hier ter reparatie aan te melden -> Reparatie 

Houd je ons op de hoogte?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
jan10e
Explorer
Opties
Er is een nieuw beeldscherm geplaatst door CE repair. Dit is naar mijn weten via de leverancier en Samsung gegaan.
De leverancier heeft een eigen monteur in dienst voor installatie en kleine technische problemen.
Deze heeft torn in samenspraak met Samsung C E repair ingeschakeld en is het scherm vervangen volgens de bon.
Betekent dit dat dit geen erkend bedrijf is geweest?
0 Likes