Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HD Ontvanger SMT-C7140

(Onderwerp aangemaakt op: 07-10-2017 02:44 PM)
1292 Weergaven
amitex
First Poster
Opties

Hallo,

Ik ben in het bezit van bovenstaande digitale ontvanger,werkt prima,alleen als ik deze wil aanzetten lukt dit niet met de afstandsbediening.maar moet deze op het kasje aanzetten.Niet handig op een slaapkamer.

Ik koop van een kennis precies hetzelfde kastje(,wij zijn beiden klant bij Ziggo) ik sluit de nieuwe aan en krijg de foutmelding geen HDMI signaal , foutcode E 48-32. Kastje in woonkamer aangesloten hetzelfde verhaal. Ziggo gebeld,ik kan hun niet overtuigen dat het niet aan de  aansluitingen ligt,want in kamer en slaapkamer perfect beeld.

Advies Ziggo fabrieksinstellingen terugzetten.Leuk gezegd,maar niet uit te voeren,aangezien ik steeds het menu van de TV en niet van het kastje krijg,

Heeft iemand hier een oplossing voor? Als je de revieuws van Ziggo lees komt dit regelmatig voor en heeft Ziggo hier geen oplossing voor. Ik hoop op een oplossing .

met vr. groet,

Ad Eykelenboom

0 Likes
3 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hi Ad, welkom op de Community!

Als ik het goed begrijp werkte de eerste decoder goed, alleen moest je hem handmatig aanzetten. Bij de tweede decoder krijg je een foutmelding.

Op welke tv heb je de decoder aangesloten?

Ik heb dit onderwerp voor je gevonden, heb je die al helemaal doorgenomen?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
amitex
First Poster
Opties

Hallo,

Dank voor je reactie. naar aanleiding van je vraag: mijn Tv is ook een Samsung,zowel in de kamer als in de slaapkamer.Alle 2 de TV,s doen het perfect,maar waar ik dit kastje aansluit krijg ik die foutmelding,

Ik heb ook de 2 verschillende Ziggo kaartjes gewisseld,elke keer de  zelfde foutmelding. mijn vraag is hoe krijg ik de fabrieksinstellingen terug op dat kastje? Dit lukt niet via de TV, want ik heb geen signaal.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Dan lijkt het echt aan de decoder te liggen. Je kunt deze stappen eens uitvoeren of het onderwerp van mijn vorige bericht doornemen. Ik denk dat je het beste bij Ziggo hiervoor terecht kunt als je er hierna nog steeds niet uitkomt.

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes