Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Haperend beeld QE55Q85R

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2019 04:06 PM)
304 Weergaven
Stevenelshof
First Poster
Opties

Ik heb de tv ontvanger van T-mobile op de ons connectbox aangesloten, maar er zitten erge haperingen in het beeld. De ene zender erger dan de ander. Als ik Netflix kijk, via Wi-Fi is het beeld soepel. Het lijkt dus in de connectbox te zitten geeft T-Mobile aan. Heeft iemand dit ook en weet hoe dit op te lossen? Tv is nieuw uit de doos en de kabels zijn niet weggewerkt achter plinten of iets dergelijks wat een knik kan veroorzaken.

0 Likes
3 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Stevenelshof ,

Is de volledige Model Code van de tv QE55Q85RALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Is de huidige softwareversie van de tv de 1303.7? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Zou je, om uit te sluiten of het aan de OCB ligt, de OCB een poosje spanningsloos kunnen zetten?

Daarna de tv resetten zonder aangesloten devices op de OCB. Vervolgens alleen de T-Mobile aansluiten.

Testen of dit heeft geholpen, anders nog even melden.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
SjorsK
Maestro
Opties
Dit kan te maken met de hoeveelheid FPS waarmee de provider verzend, Meestal is dat rond de 24FPS (Frames per second). TV's en zeker de high end Samsung TV's kunnen dat natuurlijk softwarematig verbeteren :smiling-face:

Ga naar Settings -> Display -> Expert Settings -> Auto Motion Plus.
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Stevenelshof ,

Heeft de tip van @SjorsK  je nog kunnen helpen?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.