Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen KIJK app?

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2020 05:19 PM)
27166 Weergaven
Mitch-139
Journeyman
Opties

Vansaag nieuwe Samsung 5 serie TV geïnstalleerd. Ik kan alleen de KIJK app niet vinden in de store. Klopt dit?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mitch-139
Journeyman
Opties

Hallo Dick,

update RTL XL app werkt weer. Gisteren melding gemaakt bij RTL. Mail met verzoek extra info van hen ontvangen. Vandaag bij het opzoeken van alle info, bleek de app weer te werken. Of er nu iets is aangepast weet ik (nog) niet.

Groet,

Mitchell

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goeiemorgen @Annelien1960 , Annelien,

Dat kan kloppen als je een T-model hebt. Dit is te wijten aan de nieuwheid van het T-model (2020). Is al eerder gepost. Als voorbeeld: QE65Q95TALXXN. De KIJK app is nog helemaal beschikbaar voor het nieuwe platform.
Hiervoor moeten de makers van de KIJK app een aanpassing doen voor het nieuwe platform.
Samsung kan hier niks aan doen. Om meer duidelijkheid te krijgen, kun je het beste contact opnemen met KIJK.
In de tussentijd zou je gebruik kunnen maken van een Google Chromecast..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Mitch-139 , Mitch,

Er zijn veel modellen in de Series-5. Wat is de volledige, dus incl. XXN op het eind, Model Code van de tv?

Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Wat is de huidige softwareversie van de tv?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
0 Likes
Mitch-139
Journeyman
Opties

Dank voor je reactie

hierbij de antwoorden:

Model: UE32T5300AWXXN

Softwareversie: T-KTS2DEUC-11150

groet,

mitchell

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Mitch-139 , Mitchell,

Bedankt voor de gegevens. De softwareversie is in ieder geval up-to-date.

Vreemd dat je die niet kunt vinden op een 2020 model. Deze app moet beschikbaar zijn op Smart TV's vanaf modeljaar 2014.

Op mijn 2017 model is de laatste versie te vinden. Versie 4.0.2 van 10-06-2020. Staat de app ook niet bij Gedownloade app?

Op APPS klikken en dan daar zoeken. Anders proberen om de Smart Hub te resetten.

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
0 Likes
Mitch-139
Journeyman
Opties

Hallo Dick,

Stond helaas niet in de gedownloade apps. Ik geb de snart hub gereset, echter zonder resultaat. Rtl XL en NPO kan ik wel vinden en downloaden. Al krijg ik wel een error (403) bij het opstarten van de RTL app. Evt nog andere tips?

groet,

Mitchell

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goeiemorgen @Mitch-139 , Mitchell,

Rare tv. Zeker die 403 melding. Nog wat dingen om uit te proberen.

Het zou kunnen zijn dat de KIJK app wordt tegengehouden door de firewall in de router.

Om te testen deze even uitzetten. Eventueel de router resetten (spanning eraf).

Zou je ook de hele tv kunnen resetten? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Desnoods de tv een poos spanningsloos zetten. Als e.e.a. geen succes heeft, dan Hulp op Afstand inschakelen.

Op deze site vind je uitleg het werkt en hoe je dit aan moet vragen: https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Groet, Dick
0 Likes
Mitch-139
Journeyman
Opties

Beste Dick,

Alleb geprobeerd, helaas zonder resultaat. Ik ga Hulp op Asftand aanvragen. Heel erg bedankt voor al je tips. 

Groet,

Mitchell

BruceH
Community Manager
Opties

Laat je weten hoe het is gegaan? 👍

rsz-846676
0 Likes
Mitch-139
Journeyman
Opties

Hallo Dick,

Zowel gisteren als vandaag contact gehad met de Samsung technische helpdesk. Zij hebben op beiden dagen  contact gemaakt met de tv. Helaas geen resultaat. Zij wijten dit aan de nieuwheid van het model (T). Hierdoor zou de maker van de RTL XL app een aanpassing moeten doen voor het platform. De KIJK app zou nog helemaal niet beschikbaar zijn voor het platform. Volgens hen zien zij dit vaker en is geduld een schone zaak. Wel gaan zij dit doorgeven aan de beide appontwikkelaars. Ze hebben mij gevraagd dit ook nog te doen.

Groet,

Mitchell

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Mitch-139 , Mitchell,

Dat is balen! In ieder geval heel erg bedankt om dit even door te geven!!

Fijne dag nog!

Groet, Dick