op 14-05-2023 07:46 PM
Beste community,
Ik zie dat er al meerdere van deze topics aangemaakt zijn, maar die niet helemaal met mijn toestel overeen komen.
Sinds begin februari van dit jaar ben ik in het bezit van een 55QN95B, nu heb ik al meerdere keren gehad dat het beeld wegvalt in een soort screensaver, blijf wel geluid houden bij het overschakelen naar een andere zender veranderd er niets, alleen bij aan en uitzetten krijg ik mijn beeld weer terug.
Ook vind ik dat het beeld niet altijd even scherp en vloeiend is, de TV staat aangesloten op de Ziggo mediabox next, zonder toeters en bellen dit omdat ik niet meer een van de jongste ben.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-05-2023 02:56 PM
Dankjewel voor je terugkoppeling omdat je aangeeft dat het geluid wel blijft doorspelen lijkt het erop dat de ontvanger in een bepaalde ruststand gaat. Dit zou je in de instellingen van de ontvanger zelf terug kunnen vinden.
De TV zelf zal na enige tijd wel kunnen uitschakelen, wel krijg je hier van te voren een melding welke aftelt naar 0
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 15-05-2023 02:19 PM
Hi @Cowgirl-53, goedemiddag.
Ervaar je dit ook als je via een app vanaf de TV zelf kijkt? Heb je ook de instellingen van de ontvanger doorlopen? Kijk hier voor meer tips: https://bit.ly/3W8iXCf 😉
Groeten,
Martijn
op 15-05-2023 02:40 PM
Beste Martijn,
Deze Topic heb ik ook doorlopen, en antwoord gegeven dat wij hetzelfde probleem ervaren. Onze TV staat alleen op de mediabox next van Ziggo aangesloten met een HDMI kabel, verder werken wij niet met App's en er is ook geen soundbar aanwezig. Hoe het probleem zich voordoet daar ben ik nog niet helemaal achter, op het moment dat het gebeurt is er op geen ene zender meer beeld, alleen een rare soort screensaver. Vervolgens zet ik enkel mijn TV uit en laat de mediabox next aan. Daarna schakel ik de TV weer in en dan is het probleem opgelost. Gisterenavond na de voetbalwedstrijd op ESPN deed zich weer het probleem voor! Soms ervaar ik ook een heel schokkerig beeld, heb hier de next mini voor teruggegeven aan Ziggo omdat ik dacht dat dit kwam door het internet, ze hadden mij verteld dat het door het streamen van de live uitzendingen zou zijn🤔
op 15-05-2023 02:56 PM
Dankjewel voor je terugkoppeling omdat je aangeeft dat het geluid wel blijft doorspelen lijkt het erop dat de ontvanger in een bepaalde ruststand gaat. Dit zou je in de instellingen van de ontvanger zelf terug kunnen vinden.
De TV zelf zal na enige tijd wel kunnen uitschakelen, wel krijg je hier van te voren een melding welke aftelt naar 0
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn