Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ERROR: NON-HDCP OUTPUT', 'HDCP niet geautoriseerd' of gewoon 'HDCP-FOUT'

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2021 12:35 AM)
203 Weergaven
Ilyaskilic40
First Poster
Opties

Goedenavond

Kunt u mijn vraag beantwoorden.

Ik heb in januari 2021 de volgend tv gekocht:
QE65Q800TALXXN en helaas geef hij deze foutmelding bij aansluiten van een satelietontvanger:
Als u uw HDCP-compatibele apparaat aansluit op een niet-compatibel apparaat, ziet u een leeg scherm of een foutmelding zoals 'ERROR: NON-HDCP OUTPUT', 'HDCP niet geautoriseerd' of gewoon 'HDCP-FOUT'.

Ik had hiervoor een UE65KS7000SXXN en die had een ONE CONNECT box en met een One connect box had ik deze probleem niet.

Nu kan ik helaas geen satellietdecoder op de tv Bekijken omdat deze HDCP fout steeds aangeeft op het scherm.
Is hier een TV firmware update van zodat ik deze foutmelding niet meer zie?

Ik heb ook een kleine Salora TV en hetzelfde satelietontvanger sluit ik aan en geeft deze Salora Tv deze foutmelding Niet en kan ik probleemloos sateliet zenders bekijken.
Waarom doet de Salora tv het gewoon wel met deze satellietontvanger en een Samsung TV niet?
Kan je dit navragen ? Ik wil hiervoor een permanente oplossing.

Met vriendelijke groet

i. Kilic

0 Likes
1 Antwoord
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Ilyaskilic40 ,

Is de huidige softwareversie van de tv de 1460.9? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Het zou handig zijn om te vermelden over welke satellietontvanger het gaat. "een satellietontvanger zegt niet zoveel 🤷‍♂️. Merk/type?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.