Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

DVD wel geluid, geen beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2022 03:18 PM)
2350 Weergaven
LL5
First Poster
Opties

Combinatie LED TV UHD UE49MU6470SXXN / Bose AV18 media center(met DVD speler). Het lukt niet meer om DVD's af te spelen. Het geluid komt wel door maar niet het beeld. Bij ' bron' vind ik de DVD speler niet meer terug. Iemand een oplossing voor dit probleem ? Alvast bedankt.

0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @LL5 ,

Als je deze met een optische kabel hebt verbonden, dan kan het kloppen.
Daar gaat alleen geluid overheen. Voor geluid en video heb je een HDMI (ARC) aansluiting nodig.
Die is niet aanwezig op deze set. Misschien deze ertussen voor beeld:
https://www.allekabels.nl/hdmi_kabels/hdmi_omvormers/s-video-naar-hdmi.html

signatureee
Groet, Dick

LL5
First Poster
Opties

Dick, alvast bedankt. De verbinding gaat via HDMI kabel. Het systeem heeft gewerkt maar er is blijkbaar ' iets' veranderd; ik meen me te herinneren dat ik de DVD via ' bron' kon selecteren en dat nu niet meer mogelijk is. Het is lang geleden dat ik nog een gebruik gemaakt heb van de DVDspeler vandaar dat ik niet meer zeker ben dat ik via ' bron' de DVD kon opstarten. Mvg L.L.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @LL5 ,

Geen dank! Ik zie op deze set geen HDMI aansluiting, maar misschien gebruik je een verloop.
Je hoort deze inderdaad bij Bron terug te zien. Heb je al met een andere HDMI kabel getest?

bose.jpg

signatureee
Groet, Dick

LL5
First Poster
Opties

Dick,de HDMI kabel vertrekt van de Proximus decorder naar de TV. De Bose is via een andere kabel verbonden met de decorder. Bij ' bron' is er TVplus bijgekomen (?) Misschien eentje teveel? Nogmaals super bedankt voor je reactie. Mvg L.L.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @LL5 ,

"De Bose is via een andere kabel verbonden met de decoder". Welke kabel?
Als dit geen HDMI kabel is, dan zie de Bose niet terug bij Bron.
Samsung TV Plus is een nieuwe gratis dienst. Op ieder Samsung Smart TV model dat vanaf 2017 verschenen is.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
LL5
First Poster
Opties

Dick, het is een scart kabel. Ik bekijk het nog ff en lukt het niet dan zullen de kleinkinderen de pc moeten gebruiken voor de DVD's. Nogmaals bedankt. L.L.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @LL5 ,

Via een scart krijg je de Bose bij Bron niet in beeld. Het scarttijdperk is overigens ten einde.
Het Lifestyle® 18 DVD home entertainment system is erg gedateerd. 2003 😉..

signatureee
Groet, Dick