Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

BLuetooth koptelefoon wordt herkend door Samsung tv maar wil niet koppelen

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2018 12:15 AM)
18583 Weergaven
wiersmaj
Student
Opties

 Mijn Samsung UE43MU6100 herkent mijn Nura koptelefoon in de bluetooth luisprekerlijst

Als ik vervolgens op "koppelen nodig" druk , gaat er een balkje "Koppelen en verbinden" lopen.

Na een tijdje wachten verdwijnt dit balkje en is mijn koptelefoon niet gekoppeld.

Weet iemand hoe ik mijn kopelefoon kan koppelen?,

 

Alvast bedankt, John

 

0 Likes
25 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik weet niet hoe de Nura werkt, maar misschien kan je de bluetooth geheugen daarvan eens resetten. En anders even proberen de Samsung TV te resetten naar fabrieksinstellingen. Als dat nog niet werkt dan heb je denk ik pech soms willen apparaten onderling niet goed met elkaar samenwerken vanwege verschillende bluetooth versies/modules..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @wiersmaj,

 

Ik heb exact dezelfde tv. Begrijp niet waarom dit niet werkt.

Tv is uit 2017 volgens de volledige Model Code UE43MU6100WXXN.

Wat is de firmware van deze tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Dit zou versie 1210.8 moeten zijn.

Heb zelf Rolfstone Nova earbuds. Ik neem aan dat je dezelfde procedure volgt als bijgaande foto's.

Misschien kom je niet zover en sla je misschien de koppelcode over.

Kan dit je helpen? Of misschien niet compatible..

 

https://help.nuraphone.com/hc/en-us/articles/115002200533-Connecting-your-nuraphone-with-Bluetooth-

 

Misschien zit ik ernaast, maar dat hoor ik dan wel..

 

112233445566

 

 

 


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
wiersmaj
Student
Opties

Beste Rohit,

 

Ik heb de televisie gereset en ook de  software geupdate.

De TV herkent ook mijn andere bluetoothapparaten wel ( 2 verschillende JBL boxen en een Marmitek koptelefoon) maar ook deze wil hi j niet koppelen. Marmitek BoomBoom 560Marmitek BoomBoom 560De kans is dan groot dat het aan de TV ligt.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dat het "aan de TV ligt" is wellicht iets te kort door de bocht, al ook weer niet helemaal onwaar. Mij lijkt dit meer een compatibiliteits issue, we doen ons best om de TV met zoveel mogelijk apparaten van andere fabrikanten te laten werken, maar elke fabrikant wil toch opvallen waardoor sommige producten net niet matchen. Dat zal hoogstwaarschijnlijk hier ook het geval zijn, al bestaat de kans dat dit in de nabije toekomst wordt opgelost middels een update. Ik heb alleen geen inzage in de aankomende updates waardoor ik dit helaas niet durf te voorspellen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
wiersmaj
Student
Opties

Beste dkoster,

 

Bedankt voor de uitgebreide handleiding.

Ik heb ondertussen de TV gereset, en ook de software versie bekeken, deze is up to date en inderdaad de 1210.8

Ik heb ondertussen ook een tweetal JBL speakers en een Marmitek koptelefoon proberen te koppel. Ook deze worden door de TV herkent maar willen niet koppelen;

Koppel poging van de JBL GOKoppel poging van de JBL GO

Ik kan me haast niet voorstellen dat al deze 4 apparaten niet compatibel zijn. Ze worden immers wel door de TV herkent.

Als je nog ideeen hebt mag ik het graag horen,

 

Groet, Wiersmaj

0 Likes
wiersmaj
Student
Opties

Beste Joeris,

 

Wellicht was ik een beetje te kort door de bocht door te zeggen dat het aan de TV ligt.

Ik heb ondertussen naast mijn Nuraphone 3 andere  Bluetooth apparaten proberen te koppelen, Een JBL GO, een JBL Clip en een Marmitek Boomboom 560. Ze worden dus wel door de TV herkent maar willen niet koppelen.

Dit zijn apparaten die al een een aantal jaren op de markt zijn. Ik denk dan ook niet dat een software update gaat helpen om deze te koppelen, denk je wel?

 

Met vriendelijke groet,

 

Wiersmaj

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hmm, zo snap ik wel beter dat je tot die uitspraak kwam in ieder geval! Alsnog wil ik de TV niet opgeven en zou ik graag het volgende nog met je checken. Heb je toevallig een router in de buurt staan die op 2,4 Ghz Wifi ingesteld staat? Zo ja, zou dit de stoorzender kunnen zijn aangezien Bluetooth ook op diezelfde frequentie zit. Nu is de TV een aardig flinke jongen, maar is het een optie om de TV ergens anders in huis te plaatsen en dan de Bluetooth apparaten te koppelen? Puur voor de test.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
wiersmaj
Student
Opties

Beste Joeris,

 

Mijn TV staat inderdaad naast mijn router. Het uitzetten van de router is makkelijker dan het verplaatsen van mijn TV, dus dat heb ik gedaan.  De test is uitgevoerd met de JBL go, de JBL clip en de boomboom 560.

Wederom herkent de TV de apparaten, maar wil ze niet koppelen.

Vervolgens heb ik de TV verplaatst, ook dit zonder succes.

Is er een lijst bekend met apparaten die zouden moeten koppelen?

 

groet,

 

Wiersmaj

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

He verdorie, maar ik heb inderdaad een lijst met koptelefoons die zouden moeten werken, al lijkt het me sterk dat we daar alle beschikbare koptelefoons voor hebben kunnen testen. Voor JBL heb ik er echter 2 modellen in staan, de "T450" en de "Extreme." Zegt jou dat iets?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes