op 10-01-2023 08:46 PM
In november een Frame 2022 55" inch gekocht en probeer daar een lijst voor te bestellen via de promotie site. Dit leek in het begin mee te vallen. Na alle informatie te hebben verzameld (PDFs en foto's) heb ik de vragen kunnen beantwoorden en kreeg een bevestiging dat dit "gecontroleerd" gaat worden. Of ik dan direct maar weer een review wil afgeven ...
Inmiddels tot 3 keer toe opnieuw de informatie toegevoegd (telkens wordt gezegd dat die info nog gemist wordt). Laatste melding:
Op dit moment kunnen we je deelname nog niet goedkeuren, omdat deze nog niet volledig is. De reden hiervoor is:
Meerdere onderdelen van de registratie ontbreken of zijn onduidelijk.
De streepjescode of productsticker ontbreekt. Zorg ervoor dat je een afbeelding toevoegt met de volledige productsticker die zich op je product bevindt.
De streepjescode of productsticker ontbreekt. Zorg ervoor dat je een afbeelding toevoegt met de volledige productsticker die zich op je product bevindt.
De foto van het aankoopbewijs ontbreekt. Zorg ervoor dat je een afbeelding toevoegt met het volledige aankoopbewijs.
Daarbij dan de melding dat dit gemakkelijk aangevuld kan worden zodat deze opnieuw "beoordeeld" kan worden. Ook nog even de druk er op: Let op: De ontbrekende gegevens dienen uiterlijk 22/01/2023 te zijn gecorrigeerd.
Dit kan toch echt beter Samsung, alsof ik fraude wil plegen en een lijst wil hebben waarvoor ik geen tv voor heb ...
Wie kan me helpen. Nog een keer hetzelfde geeft waarschijnlijk hetzelfde resultaat dus dat doe ik niet meer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-01-2023 08:52 PM
Goedenavond @DirkBoef ,
Zou je je registratienummer willen posten?
Dan kan het uitgezocht worden. Alvast bedankt!
op 10-01-2023 09:04 PM
Zeker, reg.nr. NLD8974791WZXRN
op 10-01-2023 09:05 PM
Hoi @DirkBoef , Dirk,
Thanks! Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.
Fijne avond nog!
op 12-01-2023 12:26 PM
op 12-01-2023 04:03 PM
Hi @DirkBoef, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.
Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat de aanvraag vooralsnog is afgewezen, de foto met de productsticker zie ik hier niet bij staan. Het gaat om de sticker die op de achterzijde van je TV zit. Via de link kan je deze uploaden.
Houd je me op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 12-01-2023 04:12 PM
Hi @AenN, goedemiddag.
Wat is je registratienummer dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee. Ik kan je een jaar na dato geen beloftes doen hierin behalve dat ik mijn best ga doen.
Groeten,
Martijn
op 12-01-2023 04:25 PM
inmiddels gedaan.
Groet,
Dirk
op 15-01-2023 10:47 AM
Wij hebben op 16-10-2022 een 55"The Frame QLED 4K gekocht en ik ben sinds 04-12-2022 bezig een lijst daarvoor te bestellen via de promotie site. Inmiddels heb ik ook al drie keer een mail gehad dat mijn deelname niet goedgekeurd is. Ook al drie keer nieuwe en andere informatie en foto's opgestuurd.
Dit is mijn laatste melding:
Het serie- of IMEI-nummer (IMEI 1) van je apparaat is niet duidelijk leesbaar op de foto. Upload een afbeelding van de streepjescode van de verpakking waarin je product is geleverd. Daarop moet het serie- of IMEI-nummer van je product duidelijk leesbaar zijn.
Ook ik weet niet meer, hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Ik wil hier graag bij geholpen worden!
op 15-01-2023 10:52 AM
Goedemorgen @Maryanne2 ,
Zou je je registratienummer willen posten?
Dan kan het uitgezocht worden. Alvast bedankt!