Hallo, Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn Samsung tv #UE58TU7100WXXN deze gaat telkens aan en uit zonder dat er beeld komt. Geluid... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Hallo, Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn Samsung tv #UE58TU7100WXXN deze gaat telkens aan en uit zonder dat er beeld komt. Geluid... Bekijk bericht |
|
Hallo allemaal! Op 12 juni stond er op de support een update van de firmware voor mijn QE75QN90 Qled. Dit was versie 1503.9. Deze... Bekijk bericht Hi @Frank1979, goedemiddag. Heb je de TV ook al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen? Zoek ... Bekijk bericht |
|
ik heb sinds kort een nieuwe provider. Voorheen had ik kpn en altijd goeie verbinding gehad met mijn tv (draadloos). Nu heb ik t - mobile. Mijn... Bekijk bericht Hallo @Members_tAFsehN, Ook bedankt voor jouw bericht hierover. Ik help je ook graag! Wij kunnen op ... Bekijk bericht |
|
Goede middag Sinds vanmorgen wil de tv niet meer aan, en via internet erachter gekomen dat dit verschillende oplossingen heeft. 60 seconden... Bekijk bericht Ja inmiddels alles binnen en het bedrijf wat hem gaat repareren komt hem ophalen. En hij moet onverl... Bekijk bericht |
|
Wij hebben vanaf 2018 een Samsung TV de QE49Q6FNAL en maken gebruik van een smarcard en CI+ module, van Ziggo. De module is van Smit. Vanaf... Bekijk bericht Hoi @Kateu , Bedankt voor je terugkoppeling!Dat is een mooie oplossing! Fijne avond! Bekijk bericht |
|
Samsung qe75q75batxxn gekocht 19 Jan 2023. Sinds vandaag 13 juni 2023 donker beeld. Alle instellingen betreffende helderheid uitgeschakeld zoals... Bekijk bericht Hi @wvdkaaij, goedemiddag. Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer j... Bekijk bericht |
|
Dag Forum-leden ! Ik heb eindelijk weer eens even tijd om naar ons forum te gaan. En ik zie dat mijn post uit 2017 nog steeds op het prikbord... Bekijk bericht |
|
Sinds vandaag start mijn Samsung tv wel op, maar na een paar seconden begint het beeld vanuit rechtsonder zwart te worden. Daarna schakelt de... Bekijk bericht Hi Dick. Ja monteur is langs geweest en zag al snel dat hij kapot was. Daarop is reparatieverzoek in... Bekijk bericht |
|
Ik heb 2 Samsung tv's 1 in de woonkamer en 1 op zolder als ik de tv op zolder aanzet gaat de tv in de woonkamer uit type EU40MU6400 en... Bekijk bericht Wellicht is tijdens het koppelen de AB aan beide TV's gekoppeld. Als je de TV op zolder helemaal los... Bekijk bericht |
|
Beste Samsung, Ik probeer mijn samsung afstandsbediening te koppelen met mijn ziggo Next Mini. Graag gebruik ik alleen de samsung... Bekijk bericht Hoi @Harry H , Harry, Geen probleem! Sowieso goed dat je meedenkt. De Mediabox Next is nog gewoon le... Bekijk bericht |
|
Hi there, goedemorgen. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je TV het niet meer goed doet. Standaard ... Bekijk bericht |
|
Na een avond TV kijken #QE43LS03TAS# op onze Frame verscheen ineens onderstaande melding in beeld. One connect box een uur het het stopcontact... Bekijk bericht Hoi @Dharmin Da's jammer! Dan moet er een monteur naar kijken.Je kunt de tv hier aanmelden -> https:... Bekijk bericht |
|
De hoogte van de beeldkwaliteit van de Youtube app moet iedere keer in de app handmatig bijgesteld worden naar de hoogste kwaliteit van de video.... Bekijk bericht Hoi @Frank571 , Geen dank! De tv is uit 2014, dus niet 1 van de jongste meer 😉.Je zou ook nog een G... Bekijk bericht |
|
Goedenavond, ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen. in 2017 heb ik een Qled gekocht met een one connect box. Als ik de... Bekijk bericht Hoi @Jelmer123 , Er is geen mogelijkheid om de OCB terug te zetten naar fabrieksinstellingen.Er moet... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik heb dit model net binnen en op zich functioneert alles goed. Er is één ding dat ik vreemd/vervelend vind. De ondertitels worden niet... Bekijk bericht |
|
Vergelijkbaar probleem op inteligent modus is het nog vele malen erger… Bekijk bericht
Heb ik last van hetzelfde probleem? Bij mij is het niet altijd korrelig i.t.t die van jouw Bekijk bericht |
|
We hebben bij mediamarkt ( 20 mei) een Samsung televisie gekocht. Na registratie zouden we soundbar en frame ontvangen. We kunnen deze promo niet... Bekijk bericht Hi @Hera2023, goedemiddag. Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! He... Bekijk bericht |
|
Sinds 2,5 jaar een Frame 2019 43 inch. Sinds een paar weken valt elke avond 1 of 2 keer het beeld weg en komt er een melding om de one connect... Bekijk bericht |
|
Weet iemand wat de afmetingen van deze connectoren zijn ivm kabelgoot? Bekijk bericht Goedenavond @aartsd , Als het om de QE55QN95BATXXN gaat (zie bij Instellingen→Ondersteuning→Over dez... Bekijk bericht |
|
Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik heb een TV die nog zo ongeveer een anderhalf jaar geleden door mijn ex partner aan mij gegeven is.... Bekijk bericht Hi @Geoffry1990, goedemorgen. Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. ... Bekijk bericht |