Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeld probleem 55qn93 bat

(Onderwerp aangemaakt op: 22-02-2023 08:31 AM)
406 Weergaven
Ocleetje11
Journeyman
Opties
Ik heb last van beeld vertraging/blokjes vorming rond snel bewegende objecten in beeld. Zeker bij sport vaak zeer irritant. Ik heb gehoord een typisch probleem van het neo qled paneel. Inmiddels alles geprobeerd en ben bang dat het niet te verhelpen is. 
0 Likes
18 Antwoorden
Rotterdam62
Apprentice
Opties
TV aan gezet .probleem niet verholpen. Alleen maar aan het knipperen zonder beeld.
0 Likes
Rotterdam62
Apprentice
Opties
Hoi Dick valt dit nog onder de garantie?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Rotterdam62 ,

De aankoopdatum is bepalend voor de fabrieksgarantie.
Als de fabrieksgarantie voorbij is, is er ook nog wettelijke garantie.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Je moet dus contact opnemen met de leverancier. Liefst via de mail. Niet telefonisch. Zwart op wit.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Rotterdam62
Apprentice
Opties
Dank je wel fijne avond
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Ocleetje11 ,

Zie je dit bij alle bronnen? Bv. YouTube, Netflix, gewoon tv kijken, etc.?
Waarmee kijk je tv? Decoder? Zo ja, welke? CI+module? Wie is je provider?
Hoe is de tv aangesloten op het internet? Wifi? Bedraad?
Zou je misschien, om te testen, een  4K UHD democlip op YouTube willen bekijken?
Liefst met voetbal. Zie je het daar ook op terug?

signatureee
Groet, Dick

Ocleetje11
Journeyman
Opties
Inmiddels alles geprobeerd en mij is inmiddels duidelijk dat dit "ghosting" een typisch samsung qled paneel probleem is. Het is overal te zien, vooral bij "snelle" beelden bv voetbal en andere sporten. Ook in series op Netflix hinderlijk te zien. Enorme spijt van deze aankoop te meer omdat het een aanwezig probleem is in deze panelen. Samsung zou zich moeten schamen!!
0 Likes
Ocleetje11
Journeyman
Opties
Dit dusScreenshot_2023-02-19_163800_1000004474_1676821080.jpgScreenshot_2023-02-19_163818_1000004475_1676821098.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ocleetje11, goedemorgen. 

Heb je dit ook met de tip van @Dick geprobeerd? Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Van andere gebruikers had ik begrepen dat het een stuk fijner kijkt als je de beeldverbeteringsopties in het menu van de TV uitzet Ga naar: Instellingen > Beeld >  Expertinstellingen>  Beeldscherpte instellingen > Uit.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Ocleetje11
Journeyman
Opties
Inmiddels ben ik erachter dat het met de tv ontvanger van de kpn te maken heeft. Kijk nu via de kpn itv app en nergens meer last van!!!