Hallo,
Ik heb net een nieuwe TV SAMSUNG QLED QE43Q60T gekocht (model code QE43Q60TAUXXH) en wil mijn Cl module met ziggo card aansluiten.... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Het lukt mij maar niet om apps te installeren op de tv. De standaard apps zoals Netflix, YouTube werken prima op de WiFi.... Bekijk bericht
Ik heb nu 15 keer een aanvraag voor de gratis lijst bij een “The Frame” terug gekregen met de melding: Er is geen foto van de uitgeknipte... Bekijk bericht
I bought QLED 65” Q80 on 14/8/2020. After few days, I applied for my 200euro cashback, but it turned out to be different period(start from... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik heb sinds bijna twee jaar een Samsung QE49Q6FN 2018 QLED TV. Hij bevalt me prima alleen heb ik wel een paar issues: ik... Bekijk bericht
Samsung uhd uk 43tu8000. Mijn beeld is erg donker als ik een film kijk die ook in het donker zich afspeelt. Ik zie dan bijna niets !! Graag hulp... Bekijk bericht
Ik ga naar de Youtube app van Ziggo en kijk naar een film in 4K op mijn QE55Q90RALXXN.
Maar hoe kan ik controleren/zien of dit ook daadwerkelijk... Bekijk bericht
Hallo ik heb de laatste 55q90t televisie met laatste firmware. en dinsdag komt disney plus uit. ik heb al abbonement gekocht online. maar ik kan... Bekijk bericht
Dag allemaal!
Na aankoop van een QLED 8K 65 inch QE65Q800T zou ik heel graag nog jullie tips ontvangen om geluid en vooral beeld goed en mooi af... Bekijk bericht
hallo, heb gisteren 12 sep een nieuwe 65q95T gekocht. Heb alles netjes aangesloten en het probleem is dat mijn connextbox bij zowel de ziggo next... Bekijk bericht
Can we have an answer and more importantly a solution for this error message. Seeing the amount of messages on the net it must be a software error... Bekijk bericht
Mijn mediabox XL van ziggo is gekoppeld aan mijn Samsung 65q95t tv. Alles werkte zoals het moest echter heb ik mijn oneconnect kastje verplaatst en... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb onlangs de Samsung Qled tv gekocht en wou gebruik maken van de 300 euro cash back actie. Echter, begreep ik de vragen niet... Bekijk bericht