Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Donker beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2020 05:25 PM)
398 Weergaven
fesalomons
First Poster
Opties

Samsung uhd uk 43tu8000. Mijn beeld is erg donker als ik een film kijk die ook in het donker zich afspeelt. Ik zie dan bijna niets !! Graag hulp bij mogelijk oplossingen.

Frits Salomons

0 Likes
3 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @fesalomons , Frits,

De code uk 43tu8000 bestaat niet. Misschien een typefout gemaakt. Gaat het om de UE43TU8000WXXN?

Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Is de huidige softwareversie van de tv de 1304.1?

Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
fesalomons
First Poster
Opties

fesalomons_0-1600088961521.jpeg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @fesalomons , Frits,

Bedankt voor de informatie! De softwareversie is up-to-date. Een hoop vragen.

Zie je dit bij alle content? Bv. YouTube, Netflix, gewoon tv kijken, eigen films, etc.?

Zou je eerst het beeld willen resetten? Ga naar Instellingen->Beeld->Expertinstellingen->Beeld resetten.
Zou je, om te testen, een 4K UHD democlip op YouTube willen bekijken? Hoe ziet dat eruit?

Daarna een beeldtest doen. Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Apparaatonderhoud->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.

Dit moet echt volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen --> Het beeld testen 

Dus ook zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales.

Zou je alvast, om uit te sluiten, het volgende willen doen:

1. De tv resetten. Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen.
  2. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.