Ik heb nu tweemaal een aanvraag voor de gratis lijst bij een “The Frame” terug gekregen met de melding: Er is geen foto van de uitgeknipte... Bekijk bericht
Nu ik me aan het verdiepen ben in de aanschaf van een nieuwe tv en mijn keuzes gevallen zijn op de Samsung 65Q90R QLED of de Samsung 65Q85R QLED.... Bekijk bericht
Sinds twee weken de Samsung HW-Q90R soundbar in gebruik. Vandaag bij het verplaatsen van de soundbar is de HDMI-ARC poort beschadigd geraakt,... Bekijk bericht
Hallo wij hebben een vrij nieuw Samsung tv en willen iptv gaan kijken we hebben de app Home iptv geïnstalleerd maar wachten nog op de code is er... Bekijk bericht
Wij hebben vorig jaar een Samsung the frame gekocht. Door een verbouwing de tv pas later in gebruik genomen. Nu wilde ik de giftcard activeren voor... Bekijk bericht
Als ik PlayStation aansluiten op hdmi2 dan blijft tv verspringen van game modus ingeschakeld aar uitgeschakeld... als ik deze functie handmatig op... Bekijk bericht
weet iemand wanneer deze update beschikbaar komt in nederland voor de t serie qleds
Deze is in amerika al uitgekomen en voegt ondet andere... Bekijk bericht
Mijn samsung tv model qe 65 q60ratxxh gaat soms vanzelf uit ipv in standby. Ik krijg hem dan alleen aan door de voedingsstekker eruit te halen en... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung wireless adapter aangeschaft, zoals in de handleiding wordt aangegeven om een internet verbinding tot stand te brengen.... Bekijk bericht
Hoi allen,
De QLED 2018 wordt buitengesloten van een update naar eARC, terwijl de hardware dit wel ondersteund. Gezien de prijs van deze... Bekijk bericht
Ik heb de nieuwe (2020) The Frame 55 inch. Top televisie! Alleen als ik vanaf mijn MacBook iets via airplay wil streamen, komt er een... Bekijk bericht
Sinds gisteren herkent het toestel (UE40J5100AW) van mijn ma niet langer de CI+module (ontvangt enkel nog één en canvas).1 Fabrieksinstellingen... Bekijk bericht
Smart LED TV UE40D8000 : server kan niet gevonden worden.Laatste firmware 1033.2Beschrijving van fout: google pagina kan hij laden maar internetten... Bekijk bericht
Hallo
Deze avond wou ik mijn smart tv (model UE43NU7020WXXN) aanzetten, maar de smart tv wou niet aan. Er brandt ook geen lampje op de... Bekijk bericht
De tv wil niet aangaan rode led blijft aan en uitgaan en af en toe licht het beeld iets op.
tv is 2 jaa4 en 4 maand ,dus net de garantie eraf ... Bekijk bericht
Anoniem
Zoek via Google eerst even op "wettelijke garantie" zodat je weet wat
jouw rechten zijn. Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik heb deze week een nieuwe tv gekocht, de UE55RU7020 en ben er hartstikke blij mee.
Alleen mijn vraag was, want had gelezen... Bekijk bericht
Wat een vreselijk iets is het bestellen van The Frame voor mijn tv toestel Samsung qled 32 inch. Formulier terug ontvangen, proberen weer in te... Bekijk bericht