Onlangs heb ik een 43 inch Samsung frame tv aangeschaft. Na twee weken gebruik te hebben gemaakt van de gratis kunstwerken wilde ik nu de gift... Bekijk bericht
Ik heb de Samsung 55 Q95T als ik in de geluid instellingen expertinstellingen de HDMI-eARC-Modus op auto zet dan komt er geen geluid uit de Sonos... Bekijk bericht
Hallo, ik heb ren vraag. Hoeveel cm zit er tussen de pootjes van de
SAMSUNG Crystal UHD 43TU7000 (2020)?
ik heb dit nodig om te kijken of... Bekijk bericht
Hoi hoi,
Het is mij na al die jaren nog niet gelukt bepaalde apps te vinden/zoeken op mijn smart tv.
Kan dat bij dit model niet meer?
... Bekijk bericht
Hoi
Ik heb 16 april 2020 een Qled QE65Q800T gekocht. Daar is een promotie bij €500 retour of een Samsung S20. Ik heb voor het laatste gekozen.... Bekijk bericht
Nieuwe Samsung the Frame 32 inch (2020) gekocht. Daar zit een afstandsbediening bij voor meerdere apparaten. Het lukt me niet om die te koppelen... Bekijk bericht
Van de een op andere dag geen geluid meer uit de Harman Kardon soundbar via de HDMI-ACR-aansluiting.Heeft een aantal maanden feilloos gewerkt. Mijn... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds gisteren (07-07-20) heb ik problemen met de smart TV Q70r, gekocht begin april 2020.
Alle stream dienst apps werken niet meer,... Bekijk bericht
Hoi, sinds vandaag de harman kardon citation multibeam 700 aangesloten op mijn Samsung qe65q64r via HDMI ARC.
Het volume is prima als ik... Bekijk bericht
Na heel veel jaren gebruik gemaakt te hebben van deze TV pakte ik eens de handleiding erbij. Hieruit bleek dat PIP mogelijk moet zijn op de TV,... Bekijk bericht
Beste community,
Ik heb afgelopen maand de Samsung QLED 8K 65Q800T gekocht. Ik heb hierbij een promotie ontvangen, namelijk de samsung... Bekijk bericht
Beste lezer,
Sinds enkele weken hebben wij problemen met de internetverbinding in onze slaapkamer met onze televisie, type UE40NU7120... Bekijk bericht
Hallo!
Ik heb vanochtend The Frame QE32LS03T (2020) ontvangen, nieuw. Ik heb alle stappen gevolgd zoals in de installatie guide, alleen pakt hij... Bekijk bericht
ken het wachtwoord niet meer van samsung ue49ks8000L
heb het volgende al geprobeerd systeem - expertinstellingen - pin wijzigen - 0000 ingetikt... Bekijk bericht
Onze Samsung TV smart TV start niet goed op. Het logo komt een paar seconden in beeld en verdwijnt dan weer. Vorige week lukte het om normaal beeld... Bekijk bericht
Mijn tv slaat ineens op negatief beeld tijdens gebruik van netflix dit gaat door op youtube normaal tv enzvoort.
heb al een fabrieks resset... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb een Philips geluidsset aangesloten op de HDMI alleen als ik op geluidsuitvoer klik naar HDMI dan springt hij telkens terug op... Bekijk bericht