sinds vandaag krijgen we op onze samsung tv groene, roze, blauwe bewegende lijnen alsof de televise problemen heeft met bepaalde overgangs... Bekijk bericht
Ik maak al ruim 2 jaar gebruik van de Wi-Fi via mijn televisie Samsung QLED QE55Q8FN. Hij kan ineens geen verbinding meer maken met het draadloze... Bekijk bericht
Hallo
sinds vandaag trotse eigenaar van een samsung Qled 60R.
nu is mijn vraag om de afstand bediening te koppelen met mijn ziggo next... Bekijk bericht
Ik heb gelezen dat de beeldmodus "Film" een goede keuze is en heb mijn UE40H6240AWXXN TV daar ook op ingesteld. Na verloop van tijd was het... Bekijk bericht
TV is 2 jaar en 10 maand oud en start pas na herhaalde pogingen met lang ingedrukte afstandsbediening weer op met klank en beeld. Ik krijg echter... Bekijk bericht
In verband met een verbouwing wil ik de aansluiting van de one connect box wegwerken.
Vanaf een schoorsteen wil ik een buis maken naar de vloer... Bekijk bericht
Hi allemaal,
heb op het forum afgestruint maar ik zie alleen onderwerpen dat de Tv niet meer aangaat. bij is het omgekeerd, zodra ik de tv... Bekijk bericht
Sinds enkele maanden deze tv, sinds paar dagen vreemd probleem: als ik de tv met AB wil aanzetten, blijft de AB knipperen (rode lampje) en gaat de... Bekijk bericht
Tot drie keer toe heb ik nu het registratieformulier ingevuld, netjes alle drie de benodigde bestanden bijgevoegd, en telkens een bericht terug... Bekijk bericht
Halo,
We hebben jaar geleden deze tv aangeschaft en nu al de afstandsbediening opgegeven. We gingen weekje weg(daarvoor deed hij helemaal goed)... Bekijk bericht
Net onze nieuwe The Frame uitpakt en geïnstalleerd. Wat ons opvalt is dat het geluid erg slecht is: heel blikkerig/hol, geen bas. Iemand hier... Bekijk bericht
Ik ben al een tijdje aan het testen met Dolby Atmos trailers. https://thedigitaltheater.com/dolby-trailers/Daar heb ik de trailers Escape. Core,... Bekijk bericht
Bij het opstarten geen logo in beeld, geen menu te zien, beeld blijft zwart ook met een zaklamp erop. Stekker er een aantal uur eruit gehad maar... Bekijk bericht
Hi, ik heb sinds 1,5 maand een 55 inch Frame 2020 met firmware 1115.5.
De 1e week/10 dagen werkte deze TV prima, maar het lijkt alsof de... Bekijk bericht
Sinds kort een QE55Q85RALXXN tv, nu heb ik al een paar keer een verzoek in beeld gehad om de verbinding met een voor mij vreemde telefoon, dit komt... Bekijk bericht
We hebben de nieuwste software gedownload. Maar nu schakelt de tv na een paar minuten over op ambient modus. We krijgen dan foto’s te zien. Erg... Bekijk bericht
Sinds vanavond krijgen wij telkens de melding rechts boven in scherm van de tv dat apparaatnaam: AC690x_SDK verbinding wil maken om het tv-geluid... Bekijk bericht