Hallo,Zoineens van de één op de andere dag doet het scherm het niet meer. Als je heel dichtbij staat zie wat bewegen, maar dat is het ook. Het... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Ik heb een probleem met mijn QE55Q80TALXXN. Als ik de tv aan wilt zetten gebeurd er niks. Ik heb de voeding al eruit gehad,... Bekijk bericht
Ik krijg te pas en te onpas de melding dat de netwerkkabel is aangetroffen. Bijzonder irritant, ik moet telkens wegklikken. Hoe krijg ik die... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Op mijn Samsung 4k 43Q64T tv heb ik een Denon versterker aangesloten via een optische kabel. Dat gaat prima met apparaten die ik... Bekijk bericht
Dag iedereen
Ik heb sinds kort een samsung neo qled (QE55QN95AATXXN)
De tv is nog maar een paar weken oud en ik was er zeer tevreden over maar... Bekijk bericht
Klacht Servilux
In april 2022 heb ik een melding gemaakt bij Samsung dat mijn QLED 8K QE75Q950R niet naar behoren functioneert. Deze is door... Bekijk bericht
Bij het instellen van de WIFI op onze smart TV verschijnt de melding "Certificaat installeren, Controleer of het opslagapparaat correct is... Bekijk bericht
Ik heb de samsung chrystal UHD UE50TU7020W gekocht. Nu heb ik die geïnstalleerd land in Nederland. Maar nu krijg ik alleen duitse apps. Wij wonen... Bekijk bericht
Met mijn Samsung TV QE43Q60RATXXH heb ik exact hetzelfde probleem als beschreven in dit artikel: Samsung TV UE40NU7190S en storend geluid van apps... Bekijk bericht
Bij het koppelen van mijn frame 2021 aan de hw-s61b, staan de boxen samen met de soundbar 2 seconden aan. Daarna hoor je weer alleen de soundbar.
... Bekijk bericht
Ik realiseer mij dat de beeldinstelling van een tv voor ieder persoonlijk is. Toch ben ik benieuwd naar jullie beeldinstellingen voor een Samsung... Bekijk bericht
Betreft Model UE55MU6440SXXN, aanschaf 29-05-2018
Krijg dus geen beeld meer, kom ook niet in menu oid. Rode led gaat branden, tv schakelt heel... Bekijk bericht
Langs deze weg wil ik een klacht indienen. Bestel een tv, deze wordt geleverd om iets over 10 in de avond. Na openen blijkt dat de achterkant er... Bekijk bericht
Hallo momenteel kijk ik tv via satelliet voor de FTA zenders en kabel voor de betaalpakketten. Dit gaat via een hybride box (VU+ Ultimo 4K). Nu... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds enige tijd is de bovenste helft van mijn tv scherm (model UE48JS8500) donkerder dan de onderste helft. Er zit een soort schaduw... Bekijk bericht