Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Afstandsbediening blijft zoeken naar apparaten

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2024 07:15 PM)
872 Weergaven
Brambo1963
Apprentice
Opties

Mijn Samsung OLED 65S95B reageert alleen nog op de aan en uit knop van de solar afstandsbediening. Op de andere knoppen gaat hij via Bluetooth apparaten zoeken die hij niet vindt.

Bug is ontstaan nadat ik op You Tube probeerde te zoeken op spraak. Dat lukte niet waarbij ik op de tv de aanwijzing kreeg dat ik de terug-knop tegelijk met de multiview-knop (driehoekje naar rechts met 2 strepen ernaast) in moest drukken. Vanaf dat moment reageert hij niet meer op de knopjes. 

Wat nog wel gebeurt is dat hij op elke knop gaat zoeken via Bluetooth naar apparaten. TV reageert ook op de zachte reset via het lang inhouden van de aan- en uit-knop waarbij de tv zich uitschakelt en daarna weer inschakelt. Er is daarna helaas geen sprake van een reset. 

ik heb de tv van het stroom gehad en de afstandsbediening (solar) ook nog opgeladen voor zover dat überhaupt nodig is. Niets lijkt te helpen. 

Wie heeft nog een lumineuze oplossing?

Groet Bram

66 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Freek12 

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb net gereageerd op jouw privé-bericht.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Maarten hoek,

Kan je mij nog voorzien van jouw serienummer via een  privé-bericht? Dan kan ik de aanvraag voor je compleet maken.

Met groet,

Ajay

Community Manager
KLoo1
Student
Opties

Goedenavond, hetzelfde probleem ook. Zie nog niet de oplossing? Kan iemand helpen?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @KLoo1,

Bedankt voor jouw bericht. Wat is de aankoopdatum van jouw televisie?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Oplossing
KLoo1
Student
Opties

De aankoop datum is: 22 december 2023.

De afstandsbediening doet het overigens ondertussen weer. Heb via Smart things app mijn telefoon via bluetooth aan TV gekoppeld. Daarna verbinding verbroken en de afstandsbediening deed het miraculeus genoeg weer.

Het is al wel de 2e keer dat ik tegen het probleem heb in paar maand tijd. Vorige keer deed hij het de volgende ochtend weer, dus toen niet te veel bij nagedacht. 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen KLoo1,

Laat weten wanneer het terugkomt, ik kijk dan de mogelijkheden voor het sturen van een nieuw afstandsbediening.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Ysk1991
Student
Opties

Hier exact hetzelfde probleem. Enkel via smart things nog te bedienen..

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ysk1991,

Bedankt voor jouw bericht. Zou je de AB eerst minimaal 12 uur aan de lader willen leggen? Zie e.v. de onderstaande link. Laat weten of het lukt, anders kijk ik voor je verder.

https://bit.ly/43hyjar

Met groet,

Ajay

Community Manager
Ysk1991
Student
Opties

Dit heb ik al geprobeerd. Afstandsbediening is zeker 24u aan de lader geweest. Nog steeds geen verbinding mogelijk jammer genoeg. Terwijl het wel signaal geeft ( tv aan en uit lukt wel )

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Kan je mij een privé-bericht sturen Ysk1991?

Ik kijk dan de mogelijkheden na voor het versturen van een nieuwe afstandsbediening.

Met groet,

Ajay

Community Manager