Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung tv OLED 65S95B maakt geen verbinding met wifi meer, foutcode 107

(Onderwerp aangemaakt op: 25-06-2024 06:39 PM)
325 Weergaven
Franka4
Apprentice
Opties

Mijn tv maakt van de ene op andere dag geen wifi verbinding meer. Andere apparaten op wifi werken wel, de tv maakt wel verbinding met een hotspot.

Ik heb geprobeerd:
-de tv gereset,
- stroom eraf gehaald, 
- gereset naar fabrieksinstellingen, zowel met smartphone via app als met afstandsbediening geprobeerd opnieuw in te stellen, 

- router opnieuw opgestart

Niks heeft geholpen. Heeft iemand tips?

edit: software is up to date

0 Likes
6 Antwoorden
Franka4
Apprentice
Opties

Software is up to date

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Franka4,

Bedankt voor jouw bericht. Was jouw televisie wel helemaal up-to-date voordat het offline ging en zoekt jouw televisie nog wel naar een Wi-Fi signaal? Zo ja, ziet hij wel dan wel andere netwerken? Heeft verder jouw router toevallig nog andere signalen zoals 2,4 GHZ, Wi-Fi 5 en 6?

Met groet,

Ajay  

Community Manager
Franka4
Apprentice
Opties

Hoi Ajay, bedankt voor je antwoord! Ik heb de instelling “automatisch updates installeren” aan op de tv, dus als het goed is was alles up to date. Hij ziet andere netwerken wel, ook mijn eigen netwerk. Maar als ik het wachtwoord heb ingevoerd krijg ik de melding “draadloze netwerkverbinding mislukt”. Hij ziet wel een mac-adres.
Ik ben niet heel technisch onderlegd wat betreft internetsignalen, maar als ik naar draadloze verbindingen ga, en daar zie ik mijn netwerk staan, staat er dat wifi symbool voor met in het klein 5GHz erbij. Kan ik ergens vinden of mijn router nog andere signalen geeft? Mijn router is overigens verbonden met een kpn wifi versterker.
Het kan toch niet dat het zonder aanleiding plots geen verbinding meer maakt?
Ik heb inmiddels de router gereset maar zonder resultaat.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Franka4 ,

Heb je de wifi versterker al een keer zonder stroom gezet?
Indien mogelijk een keer zonder versterker proberen om verbinding te maken of bedraad.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Franka4
Apprentice
Opties

Bekabeld werkt het internet wel. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Franka4 ,

En m'n andere vragen? 😉 Wat is overigens de huidige softwareversie?
Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.

signatureee
Groet, Dick