25-06-2024 06:39 PM - bewerkt 25-06-2024 07:39 PM
Mijn tv maakt van de ene op andere dag geen wifi verbinding meer. Andere apparaten op wifi werken wel, de tv maakt wel verbinding met een hotspot.
Ik heb geprobeerd:
-de tv gereset,
- stroom eraf gehaald,
- gereset naar fabrieksinstellingen, zowel met smartphone via app als met afstandsbediening geprobeerd opnieuw in te stellen,
- router opnieuw opgestart
Niks heeft geholpen. Heeft iemand tips?
edit: software is up to date
op 25-06-2024 07:39 PM
Software is up to date
op 27-06-2024 09:53 AM
Hallo @Franka4,
Bedankt voor jouw bericht. Was jouw televisie wel helemaal up-to-date voordat het offline ging en zoekt jouw televisie nog wel naar een Wi-Fi signaal? Zo ja, ziet hij wel dan wel andere netwerken? Heeft verder jouw router toevallig nog andere signalen zoals 2,4 GHZ, Wi-Fi 5 en 6?
Met groet,
Ajay
op 27-06-2024 08:12 PM
Hoi Ajay, bedankt voor je antwoord! Ik heb de instelling “automatisch updates installeren” aan op de tv, dus als het goed is was alles up to date. Hij ziet andere netwerken wel, ook mijn eigen netwerk. Maar als ik het wachtwoord heb ingevoerd krijg ik de melding “draadloze netwerkverbinding mislukt”. Hij ziet wel een mac-adres.
Ik ben niet heel technisch onderlegd wat betreft internetsignalen, maar als ik naar draadloze verbindingen ga, en daar zie ik mijn netwerk staan, staat er dat wifi symbool voor met in het klein 5GHz erbij. Kan ik ergens vinden of mijn router nog andere signalen geeft? Mijn router is overigens verbonden met een kpn wifi versterker.
Het kan toch niet dat het zonder aanleiding plots geen verbinding meer maakt?
Ik heb inmiddels de router gereset maar zonder resultaat.
op 27-06-2024 08:27 PM
Goedenavond @Franka4 ,
Heb je de wifi versterker al een keer zonder stroom gezet?
Indien mogelijk een keer zonder versterker proberen om verbinding te maken of bedraad.
op 27-06-2024 08:31 PM
Bekabeld werkt het internet wel.
27-06-2024 08:33 PM - bewerkt 28-06-2024 07:08 AM
@Franka4 ,
En m'n andere vragen? 😉 Wat is overigens de huidige softwareversie?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.