Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

afstandbediening blijft knipperen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-11-2020 11:42 PM)
31063 Weergaven
herus
Apprentice
Opties

De afstandbediening van de samsung frame tv blijft kinpperen en de tv reageert niet meer. Als de batterijen er 10 seconden eruit haal, doet hij het weer 1 of 2 keer

0 Likes
10 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @herus ,

Ik neem aan dat het om de Smart Remote gaat. Zou je misschien de AB kunnen resetten? 2 manieren:

1. Op de Remote de Return en de Extra toets minimaal 4 seconden ingedrukt houden (Extra is de 4 kleuren bolletjes toets). Opnieuw pairen.
  2. Verwijder beide batterijen uit de Remote. Houd de Power button op de lege Remote minimaal 20 seconden ingedrukt. Daarna de batterijen weer terugplaatsen. Opnieuw pairen.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Oplossing
herus
Apprentice
Opties

Dank je dick, helaas deed na de bovengenoemde oplossingen de AB het helemaal niet meer. Het hele systeem (tv) herstart en toen zocht de tv de AB en voorlopig werkt de AB weer.

DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @herus ,

Geen dank! Mooi dat het is opgelost! Zou je misschien je vraag als Oplossing kunnen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Groet, Dick
0 Likes
Vinnie51
First Poster
Opties

Ik had het probleem ook, komn enkel de tv aan en uitzetten, stappen gevolgd en nu werkt de AB terug , Dank U;

Grtjs, Vinnie , uit Zandvliet

WilliamBrugman
First Poster
Opties
Ik heb het probleem ook, bij gaat het om de zilverkleurige Smart Remote van de Q85R, na het resetten van de AB doet alleen de aan en uitknop het nog. het volledig herstarten van de tv bedoel je tv uitzetten en stroom eraf?

Groetjes,

William
0 Likes
herus
Apprentice
Opties

Ja, alle spanning eraf halen , 30 seconden wachten en dan weer inpluggen.

0 Likes
WvdS
First Poster
Opties

ook mijn zilverkleurige AB werkt nieten blijft rood knipperen. De TV blijft zeggen 'niet gevonden'. Wat een drama een bleutooth verbinding, wat is er mis met infrarood, werkt altijd.

alle bovenstaande stappen ook uitgevoerd  maar niets werkt. De TV is 2 dagen oud en heeft nooit echt lekker gewerkt.

inderdaad alleen de aan/uit knop

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @WvdS,

Niet handig om in een opgelost topic te posten. De kans op reacties is dan klein.

Het wordt nog moeilijker gemaakt als de gegevens van de tv ontbreken.

Wat is de Model Code van de tv? Deze staat in het omlijnde vak op de sticker achterop de tv.

Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.

Groet, Dick
0 Likes
Edwin_NL
First Poster
Opties

Hoe die je dat als de ab niet werkt?

0 Likes