23-08-2020 08:54 PM - bewerkt 23-08-2020 09:03 PM
heb vandaag een nieuwe tv gekocht en het eerste wat mij thuis opviel waren de brede donker en lichte strepen.
Dit doet zich vooral voor bij een luchte achtegrond
Het zijn verticale strepen.
op 23-08-2020 09:12 PM
Goedenavond @Alex2667 , Alex,
Is de volledige Model Code van de tv UE70TU7100WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1302.5? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Hoe kijk je tv? Decoder, CI+module, ethernet, etc.? Zie je dit bij alle content? Bv. YouTube, Netflix, gewoon tv kijken, etc.?
Zou je misschien, om te testen, een 4K UHD democlip op YouTube willen bekijken om te zien of het daar ook voorkomt.
Zou je voor mij een beeldtest willen doen? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Dit moet echt volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen: Eisen beeldtestfoto's
Dus ook zónder aangesloten devices.
Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto (tegenwoordig vlgs mij spiegelei) en de grayscales.
Zou je, om uit te sluiten, vast het volgende willen doen:
Graag hoor ik van je..
op 23-08-2020 09:58 PM
23-08-2020 10:06 PM - bewerkt 23-08-2020 10:06 PM
op 23-08-2020 10:19 PM
Hoi @Alex2667 , Alex,
Geen dank! Jij bedankt voor het duidelijke antwoord. Dat ziet er niet gezond uit!
Geen leuke start met een nieuwe tv. Dit moet je onder de garantie laten vallen
Je moet je in dit geval wenden tot de leverancier. Daar loopt je garantie. Niet bij Samsung.
Niet akkoord gaan met een reparatie, want dan heb je niet meer het gevoel van een nieuwe tv.
Je kunt ook gebruikmaken van de wettelijke termijn van veertien dagen (bedenktijd) die voor internetverkoop van nieuwe producten geldt. Zonder opgaaf van reden en dus geld retour of omruil.
Misschien beter om dat eerst te doen. Het retourneren moet kosteloos gebeuren:
Houd me even op de hoogte van de voortgang..
op 23-08-2020 10:51 PM
24-08-2020 08:09 AM - bewerkt 24-08-2020 08:17 AM
Goeiemorgen @Alex2667 , Alex,
Vervelend dat het allemaal zo loopt. MediaMarkt is inderdaad niet echt makkelijk.
Ik weet niet of je de tv in een winkel van MM hebt gekocht, want anders geldt de 14 dagen bedenktijd niet meer.
Bij aanschaf in een winkel geldt, koop is koop. Dan wordt het repareren of hopelijk omruilen.
Als je deze online hebt besteld, dan moet je meestal een retourformulier invullen.
Wat MM verder doet, is hun zaak. Als het maar kosteloos opgelost wordt. Sowieso geen reparatie.
Ik denk niet dat Samsung je in deze kan bijstaan. Dit is een zaak tussen jou en MM.
Houd me even op de hoogte van de voortgang..