Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

X264 films afspelen

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2022 03:11 PM)
737 Weergaven
RobertusO
Pioneer
Opties

Ik heb een Samsung Galaxy Tab A8 gekocht voor vakantie om films enz. af te spelen.

Echter ik heb er een paar films opgezet maar dan krijg ik de melding audio wordt niet ondersteunt.

Het x264 en ze doen het niet met de videoplayer, foto's app en ook niet meet bijv. VLC.

Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik geen geluid heb en hoe ik dat kan oplossen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Door het ontbreken van bepaalde video codecs kunnen inderdaad niet alle bestanden worden afgespeeld in de standaard videospeler. Gelukkig zijn er wel andere videospelers te krijgen die ook dit soort bestanden kunnen afspelen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
RobertusO
Pioneer
Opties

k heb nu een paar avi's geprobeerd en die doen het wel maar alleen via VLC player.
De eigen videoplayer van de tablet speelt niet af, of je hebt geen beeld of je hebt geen geluid.

Wel gek dat de klantenservice van Samsung je hier niet mee kan helpen. Die komen alleen maar met opnieuw opstarten, opnieuw naar fabrieksinstellingen zetten en alles opnieuw installeren enz. terwijl het een splinternieuwe tablet is.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Door het ontbreken van bepaalde video codecs kunnen inderdaad niet alle bestanden worden afgespeeld in de standaard videospeler. Gelukkig zijn er wel andere videospelers te krijgen die ook dit soort bestanden kunnen afspelen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200