Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontbrekende functie Dual Audio

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2023 03:38 PM)
468 Weergaven
Jvanz
First Poster
Opties
Goedendag, 

Onlangs heb ik de budget tablet Galaxy Tab A8 aangeschaft. Dit om te ervaren wat mijn gebruik zal zijn met een tablet. 

Nu ben ik zelf in het bezit van een Samsung galaxy S22+ en gebruik ik op vakanties en tripjes altijd de Dual Audio functie tijdens het kijken van films. Hiermee kunnen mijn vriendin en ik onze eigen oordopjes gebruiken. 

Nu besef ik mij dat de Galaxy Tab A8 een budget tablet is, maar is het daadwerkelijk waar dat deze tablet niet de Dual Audio functie heeft? 

In mijn ogen is dit een vrij eenvoudig iets en ik zou het een grote aderlating en ook lachwekkend vinden als dit er daadwerkelijk niet op zit. 

Hopelijk kunnen mede- forumgebruikers mij uitsluitsel geven. Mocht dit er daadwerkelijk niet op zitten weet ik dat de Tablet per direct de deur weer uit gaat. 

Alvast bedankt! 

#galaxytab #a8 #bluetooth #dualaudio
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je dit niet kan vinden in de instellingen dan zit het er niet op. Dit zijn een van de nadelen als je een A koopt. Er word ook bespaard op software. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je dit niet kan vinden in de instellingen dan zit het er niet op. Dit zijn een van de nadelen als je een A koopt. Er word ook bespaard op software. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2