Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Youtube scherm blijft gedraaid

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2022 08:32 PM)
406 Weergaven
stefantexel
Pioneer
Opties
Als ik youtube open in landscape modus dan kan ik 1 video aanklikken maar als ik dan terug wil naar een andere video draait mijn scherm steeds en als ik dan het tablat wis gebeurd er steeds het zelfde. Ik heb youtube al een keer uitgeschakeld maar dat helpt niet 

Wie kan mij weer helpen om het weer op landscape modus te krijgen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
stefantexel
Pioneer
Opties
Ja inderdaad of het kleine vierkantje onder in

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
ticodh
Journeyman
Opties
In het hoekje van het scherm staat als het goed is een telefoontje die beweegt als je daar op klikt draait deze als het goed is, laat maar weten als je deze ziet en of deze werkt (tip je ziet hem pas als je hem draait naar de stand die je wilt in het rechts onderin)
0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Hij doet het nog steeds niet maar wel bedankt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @stefantexel, goedemorgen.

Is jouw tablet verder up-2-date? En ervaar je dit met de originele YouTube-app? Wat is het modelnummer van jouw tablet? En wat heb je zelf nog meer geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Het modelnummer is SM-T510
Ik heb de originele youtube app.
Zelf heb ik youtube al een keer uitgeschakeld en weer ingeschakeld maar hij doet het nog steeds niet
0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Ik heb mijn tablet ook een keer opnieuw opgestart.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

En is de tablet verder helemaal up-2-date? En even voor mijn beeldvorming het gaat er dus om dat je de YouTube-app in Landschap modus wilt weergeven, toch?

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Als ik youtube open dan gaat hij is landscape modus en als ik dan een andere video aan klik dan gaat hij naar de modus staand en dan moet ik youtube eerst weer afsluiten voor dat ik hem weer naar landscape modus kan doen
0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Volgens mij is alles up to date
0 Likes
Hanserik
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem wat ik ook doe het help niet. Ik kwam er wel achter dat als je elke de terug knop gebruikt onder in het scherm dan gaat het niet naar de horizontale modus
0 Likes