Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Taakbalk DEX mode verdwenen tab S8 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2022 05:37 PM)
565 Weergaven
Robijno
Student
Opties
Sinds de laatste update voor de Galaxy tab S8 ultra (Android 12L), heb ik geen taakbalk meer in DEX mode, meer mensen hier last van?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Waarschijnlijk is die optie uitgeschakeld 😉 Ga naar Instellingen en kies voor Dex Instellingen, je kan hier de taakbalk weer aanzetten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Robijno, goedemiddag. 

Maak je dan gebruik van een verbinding met een kabel of kies je oor de draadloze variant? Kan je hier anders een foto van maken en deze met ons delen? Dan kijken we met je mee 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Robijno
Student
Opties
Ik gebruik samsung DEX mode op de tablet zelf, waarbij ik een toetsenbord en muis gebruik om zo een laptop ervaring te hebben. De gehele taakbalk is onderin weg. Ook van boven naar beneden swipen werkt niet meer.
Ook zit er een horizontale streep onder in het display bij DEX mode. Verder is die streep nergens te zien.20220920_122658_1000000113_1663669619.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

De streep zorgt voor een scheiding tussen de balk en de rest van je bureaublad. Als ik bij ons op kantoor kijk zie ik ook geen swipe functie op de S8 als deze in de DeX stand staat.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Robijno
Student
Opties
En waar is dan de onderste taakbalk? Wat eerst rechts onderin de hoek stond?
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Waarschijnlijk is die optie uitgeschakeld 😉 Ga naar Instellingen en kies voor Dex Instellingen, je kan hier de taakbalk weer aanzetten.