op 20-10-2023 11:08 AM
Als tablet op slaapstand heeft gestaan en alle programma's zijn afgesloten en tabel wordt weer geactiveerd dan is er een willekeurige app gestart. dit kan bijvoorbeeld Spotify zijn of de agenda.
Iemand een advies doe dit te voorkomen?
Ik heb tablet s7 Fe model SM-T733
op 23-10-2023 03:59 PM
Hi @28blackbird, goedemiddag.
Ervaar je dit ook als je de tablet hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.
Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 24-10-2023 10:47 AM
Als ik in veilige modus opstart kan ik dan de apps van derde (bijv Spotify) gebruiken ? Als dat namelijk niet het geval is, is opstarten in veilige modus niet de oplossing. Toch ?
op 24-10-2023 10:55 AM
op 24-10-2023 11:03 AM
Bedankt voor het meedenken maar opstarten in Veilige Modus is dus niet de oplossing want Spotify gebruik ik wel en de agenda niet.
op 24-10-2023 11:05 AM
In je eerste bericht geef je aan: Als tablet op slaapstand heeft gestaan en alle programma's zijn afgesloten en tabel wordt weer geactiveerd dan is er een willekeurige app gestart. dit kan bijvoorbeeld Spotify zijn of de agenda.
Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 24-10-2023 12:04 PM
Bedankt voor deze suggestie. Heb het probleem kenbaar gemaakt