Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen GPS fix op Samsung tab s9 fe

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2023 04:31 PM)
1918 Weergaven
Marselaar
Pioneer
Opties

Ik krijg op mijn nieuwe tablet Galaxy tab S9 FE geen GPS fix. Er worden 0 satellieten gevonden (check met app GPS Test). Dit is mijn 2e toestel met zelfde probleem. Op vorige ook met andere apps getest. Meer ervaringen hiermee?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Marselaar
Pioneer
Opties

Samsung's technische afdeling heeft inmiddels geantwoord dat het een software probleem is en in een volgende versie wordt gefixed. Helaas bleef de service afdeling zwijgen, dus de mijne is inmiddels retour gestuurd. Helaas daar ook nog geen enkele reactie nog op. Hoe slecht kan je service zijn?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
25 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Marselaar , heb je bij het instellen een backup terug gezet? 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Marselaar
Pioneer
Opties
Nee, omruilexemplaar schoon aangezet en bekeken op dit issue
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt via de Samsung Members app een foutrapport insturen, stuur hierbij ook de systeemlogs mee. Misschien kunnen ze dit met een update verhelpen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Marselaar
Pioneer
Opties
Dat is al verstuurd maar nog geen antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Marselaar, goedemorgen.

Het kan soms even duren voordat je een reactie krijgt op een foutrapport. Door het indienen van een foutrapport ontvangen mijn collega's van het R&D-team ook een log van jouw tablet en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Marselaar
Pioneer
Opties
De smart tutor medewerker gaf aan uiterlijk maandag. Ik wil zeker weten of dit met een update kan worden opgelost, omdat ik in geval van hardwarefout de tablet nog wil retourneren. Ik hoop dat er snel reactie komt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is iets waar wij je geen uitsluitsel in kunnen geven, wij zijn hierin afhankelijk van de collega's van het R&D team. Je kan dan het beste de tablet terugsturen 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
Marselaar
Pioneer
Opties
De vraag hier was dan ook of er meer problemen mee bekend zijn
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb hier verder geen andere berichten over ontvangen of voorbij zien komen.

0 Likes