Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy tab A start niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 06-01-2025 01:08 PM)
165 Weergaven
Dylanvh
Student
Opties

Mijn tab A9 start niet meer op, deze was helemaal leeg en had deze aan de oplader gelegd. Toen ik later weer thuis was probeerde ik hem aan te zetten maar helemaal niets, toen geprobeerd hem aan een andere lader te leggen maar ook dat heeft niet mogen werken. Ook zie ik niet een oplaad animatie als ik hem op de oplader leg.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dylanvh
Student
Opties
Ik heb 2 verschillende opladers en kabels geprobeerd maar dat deed niets, Hij is ondertussen bij jullie geweest maar ik heb hem terug gekregen met geen defects gevonden. Gelukkig doet hij het weer maar ik vind het wel raar dat hij het nu wel ineens doet maar niet toen ik hem langer dan een dag had opgeladen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Dylanvh,

Bedankt voor jouw bericht. Het is zuur om te lezen dat jouw Tab A9 niet meer oplaad. Wanneer de issue er nog steeds is ook met een andere oplaadkabel raden we aan het na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het aanmelden.

Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr

Ophaalservice: https://bit.ly/3J4HpwQ

Je kan ons gerust weer een bericht sturen om ons op de hoogte te houden.

Met groet,

Ajay

0 Likes
Oplossing
Dylanvh
Student
Opties
Ik heb 2 verschillende opladers en kabels geprobeerd maar dat deed niets, Hij is ondertussen bij jullie geweest maar ik heb hem terug gekregen met geen defects gevonden. Gelukkig doet hij het weer maar ik vind het wel raar dat hij het nu wel ineens doet maar niet toen ik hem langer dan een dag had opgeladen
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Dylanvh,

Het kan zijn dat ze de oplaadpoort hebben schoongemaakt of tijdens 1 van de handelen van het controleren ze onopgemerkt iets weer goed was gezet. Het is mooi om te lezen dat het in ieder geval nu weer doet. Ik wens je nog veel plezier met jouw Tab A9!

Je kan gerust weer ons een bericht sturen wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay

0 Likes