Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2022 01:01 PM)
652 Weergaven
tessah
Pioneer
Opties
Er is onlangs zonder dat ik het wist een veilige map op mijn samsung tablet A 2019 verschenen.
Als ik via instellingen naar het verbruik ga kijken zie ik hem daar ook tussen staan en een verbruik van 555 mb hebben .
Opennik hem dan dan staan daar allemaal apps in met een klein blauw icoontje in de rechteronderhoek .
Alls ik nu opslag analyse doe zie ik dus deze map mmet apps maar ook bij geavanceerd staan deze apps met 9.3 gb 
Kan ik die veilige map verwijderen en zo ja hoe en hoe komt hij ineens op mijn tablet.

Ik ben wel a technish

Bedankt alvast en groetjes Ingrid
0 Likes
27 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heeft iemand anders dit soms aangemaakt op jouw tablet?

Instellingen > biometrie en beveiliging > veilige map. Hier kun je het verwijderen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
tessah
Pioneer
Opties
Nee ook niet
En wat jij hier boven zet kan ik niet vinden op mijn samsung tab A.1.0,

Ik heb een keer omdat ik een wachtwoord terug moest vinden mijn schermbeveiling ingesteld van vegen naar patroon en toen was het er ineens.
Heb na het gevonden wachtwoord de schermbeveiliging weer terug gezet naar vegen.
Het vreemde is ik kan bij apps deze app ook niet verwijderen, en als ik op het icoontje klik ook niet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je naar beneden swiped tot het control panel waar veilige map staat kun je deze ook ingedrukt houden. En dan kom je in dat menu om te verwijderen.

Screenshot_20220815-121101_Samsung Members.png
tessah
Pioneer
Opties
Het is nu idd verdwenen maar als ik bij instellingen en dan naar apparaatbeheer en opslag ga staat hij er nog steeds tussen met nu zelf 603 mb verbruik
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Stuur eens een screenshot hiervan dan is het even wat duidelijker.
tessah
Pioneer
Opties
Hoe doe ik dat , heb het gemaakt maar krijg het niet hier geplaatst
0 Likes
tessah
Pioneer
Opties
Kan het wel delen maar niet naar members
0 Likes
tessah
Pioneer
Opties
Dit zijn de fotosScreenshot_20220815-124350_Settings.jpgScreenshot_20220815-124410_Settings.jpgScreenshot_20220815-124407_Settings.jpg
0 Likes
tessah
Pioneer
Opties
Gelukt hoop dat u er wat mee kunt
0 Likes