Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab s6 laat niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2022 09:36 AM)
850 Weergaven
BeauLijding
Explorer
Opties
Mijn galaxy tab s6 laad niet meer op. Hij is uitgevallen maar wat kan hier het probleem van zijn want mijn telefoon laad wel op met de zelfde kabel. Ik heb meerdere kabels (usb c natuurlijk) geprobeerd werkte allemaal met mijn telefoon maar niet met mijn tab. Het is denk ik een software probleem want mijn tab is een jaar oud en ik doe vaak samsung members diagnoses. Maar moet ik iets doen met de zijknoppen en dan rebooten of gewoon naar de winkel
 mijn telefoon is een galaxy s21 fe dus ook usb c.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je zegt dat hij is uitgevallen, is dit omdat de accu leeg is of om een andere reden? Heb je al een ander laadblokje geprobeerd?

Ik denk dat het een goed plan is om langs een servicepunt te gaan of om de tablet op te sturen voor reparatie als hij niet meer kan opladen.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je zegt dat hij is uitgevallen, is dit omdat de accu leeg is of om een andere reden? Heb je al een ander laadblokje geprobeerd?

Ik denk dat het een goed plan is om langs een servicepunt te gaan of om de tablet op te sturen voor reparatie als hij niet meer kan opladen.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
0 Likes
BeauLijding
Explorer
Opties
Accu was leeg en ja ik heb ook meerdere laadblokken geprobeerd. Gewoon normaal 15 watt. Ik heb zelfs geprobeerd om een 25 watt oplader aan te sluiten want ja weet ik niet maar dat werkte ook niet
0 Likes
BeauLijding
Explorer
Opties
Dankje voor de hulp
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan lijkt het mij dat de tablet een probleem heeft. Ik zou hem aanmelden voor reparatie.
0 Likes
BeauLijding
Explorer
Opties
Oké
BeauLijding
Explorer
Opties
Sorry dat ik nog een vraag stel maar hoe duur is het om dat te laten fixen. Want is mijn tab in 2023 klaar met de software updates of nog langer.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Alleen de monteur kan dat bepalen. Dus helaas kan ik daar geen antwoord op geven.
0 Likes
BeauLijding
Explorer
Opties
Oké
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @BeauLijding, goedemiddag.

Ook op de tablet heb je 2 jaar fabrieksgarantie, via de link die @Patrick heeft gedeeld kan je de tablet ook aanmelden voor een reparatie!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200