Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2022 04:26 PM)
930 Weergaven
tessah
Pioneer
Opties
Er is onlangs zonder dat ik het wist een veilige map op mijn samsung tablet A 2019 verschenen.
Als ik via instellingen naar het verbruik ga kijken zie ik hem daar ook tussen staan en een verbruik van 555 mb hebben .
Opennik hem dan dan staan daar allemaal apps in met een klein blauw icoontje in de rechteronderhoek .
Alls ik nu opslag analyse doe zie ik dus deze map mmet apps maar ook bij geavanceerd staan deze apps met 9.3 gb 
Kan ik die veilige map verwijderen en zo ja hoe en hoe komt hij ineens op mijn tablet.

Ik ben wel a technish

Bedankt alvast en groetjes Ingrid
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Daar is toch niks mis mee? Als je het hebt gereset en er is 600mb over zal dat wel standaard zijn. Een lege veilige map. Als je het icoontje voor veilige map aanklikt wat gebeurd er dan? Kom je er wel in?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
tessah
Pioneer
Opties
Ja maar heb zoals jij suggereerde de app icoon verwijderd
0 Likes
tessah
Pioneer
Opties
En heb niets gereset
0 Likes
tessah
Pioneer
Opties
Heb altijd doormiddel van vegen dat ik mijn tablet open, nu moest ik vorige week opzoek naar een wachtwoord die opgeslagen worden . Maar dat kan alleen als je de beveiligingsopening veranderd . Dit heb ik toen gedaan inneen patroon . Heb wachtwoord op gezocht en toen het beveiligingsopenen weer naar vegen gezet. En toen was ineens deze map er..
Maaar zo raar want ook daar staan nu apps in opgeslagen die ook al gewoon op de tablet staan. Dus nemen dubbele ruimte in
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je naar beneden swiped in je notificatie paneel zie je dit

Daarna met je vinger ingedrukt houden die knop in plaats van erop klikken dan krijg je de optie om de veilige map te verwijderen. Resetten dus.Screenshot_20220815-162628_Samsung Members.png
tessah
Pioneer
Opties
Maar ben ik dan alles kwijt
0 Likes
tessah
Pioneer
Opties
En hij blijft zich maar vullen dus straks heb ik geen gb meer over en is mijn tablet vol want de veilige map blijft zoals ik zei wel bij instellingen en daarna apparaatbeheer en als ik dan naarvopslag kijk staat hij er tussen en heb maar 32 gb geheugen en nu is er nog maar 10 gb over
Doe elke dag cache's legen per app
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je reset dan de veilige map, alleen spullen in de veilige map gaan weg.
tessah
Pioneer
Opties
Dit krijg dan te zien 1660576767822.jpg
0 Likes
tessah
Pioneer
Opties
Dus zie geen resetten
0 Likes