Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Microsoft Edge nagenoeg onbruikbaar.

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2024 04:36 PM)
387 Weergaven
rhju
Explorer
Opties
Mijn tablet is Galaxy Tab S9 FE 5G android 14. Het is op dit apparaat onmogelijk in te loggen op mijn Google account. Ik krijg dan een scherm dat verteld dat ik een onveilige browser gebruik. Aanbevolen wordt een veilige browser te gebruiken. Volgt een lijstje met (surprises o.a. Edge.
Maar erger is dat ie niet wil overschakelen naar een andere app. Om bijvoorbeeld ergens in te loggen met DigID, moet ik mijn telefoon gebruiken. Er wordt geen optie getoond om DigID "op dit apparaat" te gebruiken. 
Van Microsoft of Google is geen hulp te verwachten. Alleen ingeblikte standaard antwoorden.
Op mijn telefoon Galaxy A54 5G, ook Android 14, gaat het wel prima. Ook alle andere browsers, Firefox Chrome etc. werken normaal.

Iemand enig idee wat hier mis kan zijn.
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
rhju
Explorer
Opties
Het raadsel is opgelost. Toch maar even de bèta van Edge geïnstalleerd, en daar is het probleem opgelost. Dader: MS
Dank voor het meedenken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kun je mij (uitgebreid) de stappen uitleggen in hoe en waar je probeert in te loggen op je google account? 
En hoe wil je inloggen op digid? wil je dit met de app doen?

rhju
Explorer
Opties
Gewoon met de browser naar www.google.nl en daar kiezen voor inloggen. (ik gebruik die Google App niet)
En met https://www.rijnstate.nl daar in "mijn rijnstate" kiezen voor inloggen.
Site: Hoe wilt u inloggen?
Ik tap Met de DigID app
Moet zijn, Site: Op welk apparaat Staat uw DigID app?
Ik tap: Op dit apparaat

Zo werkt het met elke browser, op mijn telefoon ook met Edge, maar op mijn Tablet volgen de vakjes waar ik een koppelcode moet moet invullen alsof ik achter een desktop PC zit.

Er zijn meer locaties waar een browser normaal toestemming vraagt om over te schakelen naar een app. Alleen Edge en dan alleen op deze Tablet, verikt het.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @rhju,

 

Bedankt voor jouw bericht. Op de  Galaxy Tab S9 FE 5G gebeurt dit alleen op de Edge browser en niet op de andere browsers dus? IS Edge ook geheel upgedate? Je kan ook e.v. proberen Edge opnieuw te installeren.

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Oplossing
rhju
Explorer
Opties
Het raadsel is opgelost. Toch maar even de bèta van Edge geïnstalleerd, en daar is het probleem opgelost. Dader: MS
Dank voor het meedenken.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen rhju,

 

Ik wens je nog veel plezier met jouw Tab S9!

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes