Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Toetsenbord; aanvullende functies: icoon voor afbeeldingen (Galerij) verdwenen

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2022 09:28 PM)
1757 Weergaven
Raysae
Explorer
Opties

Bovenaan het toetsenbord staat een aantal icoontjes zoals voor emoticons, gifs, instellingen, microfoon,...
Het icoontje voor het toevoegen van een afbeelding bij een reactie/opmerking op Facebook is plots verdwenen. 

Hoe krijg ik dit icoontje terug of hoe kan ik op een andere manier weer afbeeldingen uit mijn Galerij toevoegen aan mijn antwoorden op berichten?
Alvast veel dank!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb hier ook een andere post over voorbij zien komen deze mistte de balk ook op een tablet, echter omdat deze toevoeging niet vanuit het toetsenbord wordt weergegeven maar van de FaceBook-app zelf komt kan je dit het beste met hen opnemen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Instellingen > Algemeen Beheer > Instellingen Samsung toetsenbord > Resetten naar standaard instellingen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Raysae
Explorer
Opties

Hartelijk dank voor je snelle antwoord, Patrick

Wat je adviseert deed ik al eerder maar zonder succes.  Daarom mijn vraag in dit forum.
Ik heb ondertussen de app Clipkey van de Playstore geïnstalleerd.  Deze heeft een icoon (fototoestelletje) waarmee je in je galerij raakt.  Het toetsenbord werkt schijnbaar wel enkel in verticale stand......  Maar ik kan hiermee toch terug afbeeldingen in mijn reacties plaatsen.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou je wat screenshots van je Samsung toetsenbord kunnen plaatsen waarin te zien is dat het toevoegen van een afbeelding weg is?

Is het alleen in Facebook of overal?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Raysae
Explorer
Opties

Screenshot_20220130-191502_WPS_Office[1].jpg

0 Likes
Raysae
Explorer
Opties

Het probleem doet zich ook voor bij bv. het gebruik van Word; de afbeelding is er een van.  Voorheen stond uiterst links van het icoon voor emoticons het icoon voor afbeeldingen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je met de cursor in het tekstvlak staat zie je onderin de mogelijk om de tekst op te maken maar ook om een foto toe te voegen.

Word.jpg

Groeten,

Martijn

0 Likes
Raysae
Explorer
Opties

Door je advies te proberen, moest ik vaststellen dat dit niet bij mij gebeurde.
MAAR!! Ik zie nu dat ik in een Word document bovenaan via 'invoegen' naar mijn galerij kan.

Voor Facebook blijft het probleem evenwel bestaan :-(.

Bedankt voor je doeltreffende reactie!

MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Raysae

Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Houd je ons op de hoogte?

0 Likes
WvL61
First Poster
Opties

Bij mij helpt dat niet. Ik heb ook geen icoon voor foto/ galerij meer op toetsenbord

0 Likes