Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Keyboard beïnvloed beeldscherm Tab S9 FE+ op ongewenste wijze.

(Onderwerp aangemaakt op: 19-11-2024 11:45 PM)
386 Weergaven
JanQui
Journeyman
Opties

Als ik bijvoorbeeld TV kijk op de tablet, dan heb ik een mooi contrastrijk beeld. Maar zodra ik een (willekeurige) toets van het aangesloten toetsenbordje aanraak - vaak per ongeluk - dan wordt het beeld ineens erg flats; dus heel weinig contrast. Het toetsenbord is een EF-DX810.
Als ik daarna op de 3 streepjes onderaan het scherm druk ('toets recent') en de betreffende app aantik (Ziggo Go in dit geval) dan komt het contrastrijke beeld onmiddellijk weer terug.
Omdat de tablet direct naast het toetsenbord van mijn pc staat, raak ik tijdens het gebruik van de pc regelmatig ongewild een toets aan van de tablet. En dat is behoorlijk irritant.
Bij de NOS-app treedt het ook op. Ook bij stilstaande afbeeldingen. Maar bij youtube heb ik dit probleem niet. 

Heeft een van u hier misschien ervaring mee? Of liever nog een oplossing?

Voor de goede orde, mijn vrouw heeft dezelfde tab S9 maar dan zonder + en ook een keyboard cover. Hier hetzelfde probleem.

Met vriendelijke groet, Jan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_7Cd0ChA,

Bedankt voor jouw bericht en jouw feedback. Dit hoort inderdaad bij de specificatie/werking. Wat je wel kan doen is via de Samsung Members-app een foutrapport hierover in te dienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Dan is jouw klacht hierover intern bekend en kunnen ze e.v. in de nabije toekomst overwegen om een update hierover in te voeren. Laat weten of het lukt.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. 

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
20 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_7Cd0ChA,

Bedankt voor jouw bericht en jouw feedback. Dit hoort inderdaad bij de specificatie/werking. Wat je wel kan doen is via de Samsung Members-app een foutrapport hierover in te dienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Dan is jouw klacht hierover intern bekend en kunnen ze e.v. in de nabije toekomst overwegen om een update hierover in te voeren. Laat weten of het lukt.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JanQui
Journeyman
Opties
Wat een gedoe allemaal! Kan dat niet eenvoudiger via de pc? Daar staan mijn video's op. Maar ik kan daar geen reactie geven op de foutrapportage.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Bynaam,

Foutrapport kan alleen via het apparaat, het neemt dan alle gegevens en logs mee. Wanneer het niet lukt met een video kan je het zonder dat indienen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JanQui
Journeyman
Opties
Hoi Ajay,
Het is inmiddels gelukt om een compleet foutenrapport in te zenden. Is in behandeling en krijgt een vervolg.
Tot zover bedankt.
Jan
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Bynaam,

Blijf ons op de hoogte houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JanQui
Journeyman
Opties

Dag Ayay,
Het probleem is nog steeds aanwezig en ik begin er een beetje vervelend van te worden. Als dit zo blijft dan zal ik mij gaan beroepen op de garantievoorwaarden en een nieuw apparaat aanvragen. Dit geldt eveneens voor de Tab S9 FE van mijn vrouw.
Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet, Jan

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Bynaam,

Dit valt binnen de specificatie van hoe o.a. Android werkt. Had je wel een reactie ontvangen van het foutrapport?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JanQui
Journeyman
Opties
Hoi Ajay,
Nee, geen reactie meer. Ik vraag mij af of er nog iemand mee bezig is want het probleem staat op " opgelost". En dat is mijns inziens niet het geval. Ook geen oorzaak bekend. Of het een probleem is dat bij meer gebruikers voorkomt. Ik vind dit niet fijn. Inmiddels had ik in de planning om een S24 aan te schaffen. Maar door dit gebeuren nemen mijn twijfels toe of ik daar wel goed aan doe.
Met vriendelijke groet,
Jan
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Jan,

Officieel wordt dit niet als een probleem gezien. Het is gewoon hoe momenteel de Android versie hiermee werkt met bepaalde apps. Daarom is jouw feedback hierover heel belangrijk. Wellicht dat dan in de toekomst hier verandering in komt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes