Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Dex op een ultra wide (21:9) externe monitor vanaf Tab S8 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 03-10-2023 04:37 PM)
432 Weergaven
VALO01
Explorer
Opties
Beste members,

Ik vroeg me af hoe ik een ultrawide met dex op mijn tab s8 ultra kon aansluiten.

Ik multitask op dex met een extern bureaublad naar mijn pc thuis. Als ik het scherm op mijn tablet aansluit, zie ik alleen een 16:9 scherm met zwarte balken aan de zijkanten. Aanpassen door multistar op Goodlock of het veranderen van een USB C naar HDMI-adapter verandert niets.

Als ik mijn S22 ultra met dezelfde usbc-adapter aansluit, kan ik zonder problemen verbinding maken met 21:9 op volledige grootte, behalve dat ik geen direct extern toetsenbord heb en een aantal vreemde ingezoomde schaling.

Bekijk onderstaande afbeeldingen:

image

Tab S8 Ultra

image

S22 Ultra

Laat het me weten als je oplossingen hebt.

Bij voorbaat bedankt,

Olav

PS: als je goede tips hebt voor het delen van desktops op afstand voor lage latentie op tab/dex, laat het me dan ook weten :smiling-face:
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan je helaas niet verder helpen met adapters van derden. Mocht dit ook niet werken met een originele Samsung DeX kabel dan kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling kunnen dit dan verder onderzoeken en wellicht dat dit met een toekomstige update kan worden verholpen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @VALO01, goedemorgen.

Maak je ook gebruik van de originele Samsung DeX kabel? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

VALO01
Explorer
Opties
Hey Martijn, dankjewel voor het antwoord.

Ik maak geen gebruik van een dex kabel, online las ik dat hdmi naar usb c (48Gbps ofwel 8k30hz) in ieder geval goed genoeg is om zonder problemen te verbinden. Zoals je ziet werkt mijn telefoon over dezelfde kabel met Dex wel.

Ik zie graag vervolgstappen tegemoet
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan je helaas niet verder helpen met adapters van derden. Mocht dit ook niet werken met een originele Samsung DeX kabel dan kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling kunnen dit dan verder onderzoeken en wellicht dat dit met een toekomstige update kan worden verholpen.

Groeten,

Martijn

0 Likes