op 03-10-2023 04:37 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-10-2023 09:14 AM
Ik kan je helaas niet verder helpen met adapters van derden. Mocht dit ook niet werken met een originele Samsung DeX kabel dan kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling kunnen dit dan verder onderzoeken en wellicht dat dit met een toekomstige update kan worden verholpen.
Groeten,
Martijn
op 12-10-2023 09:02 AM
Hi @VALO01, goedemorgen.
Maak je ook gebruik van de originele Samsung DeX kabel? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 12-10-2023 09:09 AM
op 12-10-2023 09:14 AM
Ik kan je helaas niet verder helpen met adapters van derden. Mocht dit ook niet werken met een originele Samsung DeX kabel dan kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling kunnen dit dan verder onderzoeken en wellicht dat dit met een toekomstige update kan worden verholpen.
Groeten,
Martijn