Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Tab A8 (2021): Gallery geen sync optie

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2022 05:55 PM)
339 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Plekuz
Apprentice
Opties

Hoi, de nieuwe Tab A8 gallery app heeft geen synchronisatie optie bij de instellingen. Waar op bijvoorbeeld de Tab S7 bij Gallery - Instellingen bovenaan de mogelijkheid staat om te koppelen met Samsung sync via OneDrive, maar op de Tab A8 ontbreekt dit volledig. Waar is de sync gebleven? Of is de Tab A8 zo budget dat een automatische sync er niet vanaf kon?

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit heb ik inderdaad vaker gehoord. Je zou gewoon handmatig via Google Drive af en toe de mappen op je tablet kunnen synchroniseren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Plekuz
Apprentice
Opties
Dank en begrijp ik, maar het is puur een software optie die uit gezet is. Op beide tablets dezelfde versie van Gallery, maar op de A8 geen sync mogelijkheid. Dit terwijl je wel agenda, contacten etc. kunt synchroniseren. Vind het heel raar dat precies deze ene optie onderdrukt wordt. Alle andere telefoons en tablets in huis kunnen het wel. Aparte beslissing dan van Samsung.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Helaas heb ik daar geen invloed op.
Je zou via de Samsung Members app > ondersteuning > feedback kunnen versturen.
Plekuz
Apprentice
Opties
Nee, dat snap ik wel hoor. Had gehoopt dat ik iets over het hoofd had gezien. Heb ik nergens in reviews of zo terug zien komen, want dan had ik nog eens nagedacht over de aanschaf. Dank je.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De goedkoopste toestellen van Samsung missen meestal belangrijke features. Ze willen natuurlijk dat je een duurder model neemt.
Plekuz
Apprentice
Opties
Mjah, en wat betreft beeldscherm of camera begrijp ik dat nog, maar dit is puur een optie die ze in de software uitgezet hebben. Hardwarematig geen enkele reden voor. Heb via feedback ook maar eens de vraag ingeschoten
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja is inderdaad niet zo fijn.