Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Studio 100 software/bundel ontbreekt op tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2022 04:16 PM)
13085 Weergaven
alicegiraf
First Poster
Opties

Ik heb 2 studio 100 tablets gekocht en heb alles AL geprobeerd Alles is up to date maar geen software studio 100

Spring naar oplossing
255 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sisair, goedemiddag.

Het is in ieder geval erg goed dat je een foutrapport hebt ingediend hierover. Heb je de tablet ook al gereset? Wanneer dit beide geen verschil maakt zal er een update volgen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Robin2022
Journeyman
Opties
Hallo, nee helaas niet. Overal wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet er eigenlijk wat van af. Ik zelf heb gewoon het idee dat studio 100 niet wilt dat buiten België om gebruik gemaakt kan worden van hun product. Wel raar dat het gewoon in Nederland wordt aangeboden. Via de verkoper er ook niet uitgekomen. Vind dit een heel apart geval. Duidelijke miskoop. Ook via fout rapport kom je niet verder. Zie foto als antwoord Screenshot_20220206-095440_Samsung Members.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Robin2022, goedemiddag.

Bedankt voor je bericht en de schermafdruk. Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's met de vraag hoe dit nou precies in z'n werk gaat. Als ik het goed heb is dit ook in Nederland te verkrijgen.

Ik houd je op de hoogte!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Robin2022
Journeyman
Opties

Hallo,

Ben je al wat wijzer geworden over het gebeuren. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Robin2022, goedemorgen.

Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen en heb mijn collega's hier ook een reminder over gestuurd. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
YvonneNora
First Poster
Opties
@MartijnK Ook bij ons exact hetzelfde probleem. Ook na het insturen van een foutrapport, geen oplossing.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @YvonneNora, goedemorgen.

Ik heb mijn collega nogmaals aan z'n jasje getrokken om dit nu dan maar intern te laten escaleren, dit duurt al veel te lang. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje 😇 

Mijn excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

Hoe gaat het inmiddels met de tablet? Is de optie voor Studio100 inmiddels al beschikbaar? Mocht dit niet het geval zijn heb ik van mijn collega begrepen dat het restten naar de fabrieksinstelling deze optie alsnog beschikbaar maakt.

Laat je me weten of het gelukt is?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Wendy_V
First Poster
Opties
Wij hebben hetzelfde probleem. Is er ondertussen al een oplossing aub?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wendy_V, goedemiddag.

Van mijn collega's heb ik begrepen dat het terugzetten naar de fabrieksinstellingen ervoor zorgt dat deze content ook beschikbaar komt.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes