Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung galaxy tab a9+ kan niet afsluiten en niet verder dan paswoordscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 09-04-2025 10:31 PM)
56 Weergaven
stefanievanbelle
First Poster
Opties

goedenavond,

mijn tablet zit sinds gisteren vast.

ik kom niet voorbij het invoeren van de pascode( maar kan niet op ok duwen) waarbij het scherm even stilstaat om vervolgens naar zwart scherm te gaan... bij het duwen op aan/of knop zit ik steeds in dezelfde loop.

ik kan eveneens niet de tablet afsluiten daar ik daarvoor ook de pascode hoor in te voeren...

heb al een harder reset proberen te doen adh van de aan/of knop en volumeknopen maar helaas...

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Beste,

Is de hard reset gelukt of heeft het geen effect gehad?

Maar afgezien hiervan, is alle software volledig up-to-date? En indien de hard reset niet werkt, zou ik een back-up maken van uw gegevens (indien er iets belangrijks op staat) en een fabrieksreset proberen. Misschien helpt dat. Het zou een bug of een klein foutje in het systeem kunnen zijn dat dit kan verhelpen. Indien dit toch niet zou helpen, zou ik langs een Samsung store gaan om uw tablet te laten uitlezen en te zien wat het probleem is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Beste,

Is de hard reset gelukt of heeft het geen effect gehad?

Maar afgezien hiervan, is alle software volledig up-to-date? En indien de hard reset niet werkt, zou ik een back-up maken van uw gegevens (indien er iets belangrijks op staat) en een fabrieksreset proberen. Misschien helpt dat. Het zou een bug of een klein foutje in het systeem kunnen zijn dat dit kan verhelpen. Indien dit toch niet zou helpen, zou ik langs een Samsung store gaan om uw tablet te laten uitlezen en te zien wat het probleem is.