op 08-02-2025 09:01 AM
Hi
Onze zoon heeft het login patroon voor zijn tablet veranderd en weet niet meer wat het nieuwe patroon is.
We kunnen dus niet meer inloggen op de tablet. Ik heb geprobeerd om via de aan/uit knop en volume knop in het factory reset scherm te komen, maar de lukt niet.
Als ik de beide knoppen inhoudt, blijft de tablet herstarten. Als ik de één of beide knoppen los laat nadat de tablet opnieuw het opstart scherm (samsung logo) toont, kom ik steeds weer op het login scherm voor het patroon uit.
Wat doe ik verkeerd? Het is ok voor mij zoon dat de tablet volledig gereset naar fabrieksinstellingen, maar dat lukt me dus niet.
Het gaat om een Galaxy tab A9 plus, gekocht najaar 2024.
Groeten
Maarten
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-02-2025 10:21 AM
Na verder zoeken op communities van andere landen de oplossing gevonden
op 08-02-2025 10:21 AM
Na verder zoeken op communities van andere landen de oplossing gevonden
3 weken geleden
hallo,
werkte dit voor u?
mijn tablet wil eveneens niet afsluiten( kan pascode invoeren maar staat dan still en wil niet verder, heb zeker de juiste code).
3 weken geleden
Hi,
Met de stappen die ik in februari heb gepost, kon ik toen het factory reset scherm tevoorschijn toveren.
Daarna kan je de factory reset initieren en van scratch configureren (en dus ook alle data/foto's op de tablet verwijderen)
3 weken geleden
Hallo @stefanievanbelle,
Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je ook graag. Is het het gelukt met het advies van Maarten82?
Met groet,
Ajay