Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Factory reset tab A9 plus lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2025 09:01 AM)
168 Weergaven
Maarten82
Journeyman
Opties

Hi

Onze zoon heeft het login patroon voor zijn tablet veranderd en weet niet meer wat het nieuwe patroon is.

We kunnen dus niet meer inloggen op de tablet. Ik heb geprobeerd om via de aan/uit knop en volume knop in het factory reset scherm te komen, maar de lukt niet.

Als ik de beide knoppen inhoudt, blijft de tablet herstarten. Als ik de één of beide knoppen los laat nadat de tablet opnieuw het opstart scherm (samsung logo) toont, kom ik steeds weer op het login scherm voor het patroon uit.

Wat doe ik verkeerd? Het is ok voor mij zoon dat de tablet volledig gereset naar fabrieksinstellingen, maar dat lukt me dus niet.

Het gaat om een Galaxy tab A9 plus,  gekocht najaar 2024.

Groeten

Maarten

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Maarten82
Journeyman
Opties

Na verder zoeken op communities van andere landen de oplossing gevonden 

1. Verbind de tablet met een laptop via USB-C
  2. De aan/uit-knop en de volume omhoog-knop ingedrukt gehouden
  3. Als het scherm zwart wordt, de aan/uit-knop blijven vasthouden, maar van volume omhoog naar volume omlaag overschakelen
  4. Als het Samsung-logo verschijnt, beide knoppen loslaten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Maarten82
Journeyman
Opties

Na verder zoeken op communities van andere landen de oplossing gevonden 

1. Verbind de tablet met een laptop via USB-C
  2. De aan/uit-knop en de volume omhoog-knop ingedrukt gehouden
  3. Als het scherm zwart wordt, de aan/uit-knop blijven vasthouden, maar van volume omhoog naar volume omlaag overschakelen
  4. Als het Samsung-logo verschijnt, beide knoppen loslaten
stefanievanbelle
First Poster
Opties

hallo,

werkte dit voor u?

mijn tablet wil eveneens niet afsluiten( kan pascode invoeren maar staat dan still en wil niet verder, heb zeker de juiste code).

0 Likes
Maarten82
Journeyman
Opties

Hi,

Met de stappen die ik in februari heb gepost, kon ik toen het factory reset scherm tevoorschijn toveren.

Daarna kan je de factory reset initieren en van scratch configureren (en dus ook alle data/foto's op de tablet verwijderen)

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @stefanievanbelle,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je ook graag. Is het het gelukt met het advies van Maarten82?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes