Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2022 03:43 AM)
466 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Beste members, ik vroeg mij af of er nog mensen zijn waarbij hun nieuwe aangekochte Samsung Galaxy Tab A8 LTE extreem traag opstart? 
Ik heb hem amper 11 dagen in bezit en denkelijk al stuk! Is best al teleurstellend na 10 dagen. Tenslotte is het ook een verjaardagscadeau! Ik wou normaal gezien niks meer van Samsung producten aankopen wegens zéér slechte klantenservice! Maar dacht, nog een laatste kans😌 En kijk, 300€ aankoop en daar gaat die weer😇
0 Likes
2 Antwoorden
Fever_jl
Navigator
Opties
Ik denk dat ik alleen maar kan aanraden om eens een factory reset te doen.
Pas op, je bent dan wel alles kwijt die lokaal opgeslagen staat.

Zorg eerst dat hij toch de laatste update versie heeft. En probeer dit dan eens.

Maar weet ook, dat het een budget tablet is. Hij is standaard niet een snelle tablet, en zal dat ook niet direct worden op magische wijze.

Als ik er nog mag op wijzen, met alle vriendelijkheid in gedachte.
Een zeer slechte klanten service is een opini. Ik zelf heb meerdere extreem goede contacten gehad met de Samsung helpdesk en andere.
Natuurlijk, weet dat zij geen uitgebreide technische kennis hebben, en uw apparaat niet fysiek kunnen zien, dus maar kunnen af gaan op uw woorden en beschrijvingen. Wat niet al te simpel is.
Hopelijk zijn uw toekomstige aanrakingen met Samsung en hun team, wat positiever.

Mvg.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat jammer om te lezen dat je het één en ander ervaart met je nieuwe tablet. Is jouw tablet verder up-2-date? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes