Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung tab s6 lite loopt vast

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2020 12:56 PM)
2437 Weergaven
Justin2280
First Poster
Opties

Hallo allemaal, 

Ik zou op mijn s6 lite de rabobank installeren en bij het punt waar ik toestemming voor mijn camera moest geven is hij vastgelopen, ik heb de toestemming nog niet gegeven. 

Ik krijg hem niet opnieuw opgestart. Ook staat de tijd stil op de tablet.

Hoe kan ik dit oplossen en is dit misschien een bug? Het scherm waar de tablet op blijft hangen. De tijd klopt niet en staat stilHet scherm waar de tablet op blijft hangen. De tijd klopt niet en staat stil

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hou de aan/uit knop even 30seconden ingedrukt. Als het goed is moet hij dan uitgaan. Of een van de volumeknoppen + de aan/uit knop tegelijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hou de aan/uit knop even 30seconden ingedrukt. Als het goed is moet hij dan uitgaan. Of een van de volumeknoppen + de aan/uit knop tegelijk.
0 Likes
Justin2280
First Poster
Opties

Helemaal super, aanknop met de volume omlaagknop werkte perfect!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Top! Hoop dat de app het nu wel weer doet!
0 Likes
Anna171
First Poster
Opties

Tablet  s6 Lite loopt elke week wel een keer vast. Truc met volumeknop werkt niet. Gemiddeld 24 a 32 uur nodig om opnieuw op te starten door al die tijd aan de oplader te laten.  Schijnt bekend probleem te zijn. Superioriteit. Bij Samsung service moet ik eerst betalen voordat ze ernaar willen kijken. Eigenlijk heb ik niks aan dit apparaat vanwege de onbetrouwbaarheid. 

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Anna171, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk erg onhandig. Overigens is dit niet iets wat bij ons bekend is. Is jouw tablet up-2-date? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes