Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab a8 loopt vast na update

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2024 09:19 AM)
1045 Weergaven
woetie20
Apprentice
Opties

Gisteren heeft de Tab A8 van mijn zoon een update gekregen. Sindsdien wil hij niet meer opstarten, en blijft hij steken op het opstartscherm. Is dit gekend en is hier een oplossing voor?

17114410947674534098307575484240.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
woetie20
Apprentice
Opties

Hard reset gedaan, en hij heeft vrijwel alles terug! Op enkele kleine dingen na, maar hij had dan ook meer dan 300 apps op zn tablet staan 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @woetie20,

Bedankt voor jouw bericht. Is het ondertussen opgelost? Zo nee, lukt het wel om in de Recovery menu te komen? Houdt de aan/uitknop ingedrukt en druk op de volume omhoog knop. Wanneer het dan nog steeds niet opstart kan je het beste aanmelden voor een reparatie zodat de firmware opnieuw erop wordt geïnstalleerd. Zie onderstaande link voor het aanmelden.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
woetie20
Apprentice
Opties

Vannacht is de batterij leeg gelopen, maar bij opladen direct hetzelfde probleem. Ik kan in recovery mode geraken, maar welke opties kies ik dan? Opnieuw opstarten of factory reset?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie,

Probeer eerst opnieuw opstarten. Wanneer het dan nog steeds niet opstart zou ik factory reset doen. Bij dit zijn jouw gegevens waarvan je geen back-up hebt gemaakt en/of niet op de server staan wel weg. Dit zou ook gebeuren wanneer het voor een reparatie zou opsturen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
woetie20
Apprentice
Opties

Top, bedankt! Ik heb hem nu vanuit recovery mode opnieuw opgestart, maar voorlopig blijft hij op het Samsung logo staan. Ik wacht nog even af, en anders zal het een hard reset worden. 

Groetjes

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de feedback woetie20,

Ik hoop dat het eindelijk lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
woetie20
Apprentice
Opties

Hard reset gedaan, en hij heeft vrijwel alles terug! Op enkele kleine dingen na, maar hij had dan ook meer dan 300 apps op zn tablet staan 😉

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen woetie20!

Ik wens jouw zoon nog veel plezier met zijn Tab!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes