Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab s6 android 10, verandering in gesplitst toetsenbord

(Onderwerp aangemaakt op: 30-04-2020 12:41 PM)
980 Weergaven
Appieboy66
Student
Opties

na de update is de toetsenbord van verplaatsbaar en gesplitst met vrije ruimte in het midden, naar een vaste positie onderaan gegaan. En met landschap modus word de hele middenstuk gevuld met blanco ruimte wat er eerst niet was. 

Dit is zo'n groot punt voor mij dat ik de update ga verwijderen. De tablet is onbruikbaar voor mij.

Raar genoeg is de toetsenbord functie achteruit gegaan.

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Appieboy66,

Kun je eens een screenshot meesturen van wat je precies bedoelt?

rsz-846676
0 Likes
Appieboy66
Student
Opties

Bij beide staat het toetsenbord vast en is niet meer te bewegen. In de oude Android 9.1 is het stukken andersBij beide staat het toetsenbord vast en is niet meer te bewegen. In de oude Android 9.1 is het stukken anders

Screenshot_20200501-153323_Chrome.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je al geprobeerd om de toetsenbordinstellingen te resetten?

rsz-846676
0 Likes
Appieboy66
Student
Opties

samen met een samsung medewerker hebben we gekeken naar mijn probleem via screenshare, de medewerker verwees ,mij om een post op deze site te maken omdat dit blijkbaar niet hoorde. 

En ja we hebben alles geprobeerd van resetten van tablet tot resetten toetsenbord.

@BruceH  schreef:

Heb je al geprobeerd om de toetsenbordinstellingen te resetten?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je dit eens proberen:

1. Instellingen
2. Algemeen beheer
3. Taal en invoer
4. Schermtoetsenbord
5. Samsung Toetsenbord
6. Stijl en lay-out
7. Standen

rsz-846676
0 Likes
Appieboy66
Student
Opties

dat heb ik geprobeerd en die medewerker op afspraak die mijn tablet op afstand bestuurde. op android 9.0 is het een verplaatsbaar toetsenbord dat echt gesplitst is. de medewerker van technische dienst heeft vervolgends het ook niet kunnenn oplossen en heeft mij uitgelegd dat niet veel mensen zulke fouten opvalt. daarna heeft hij me uitgelegd hoe dit zou opgenomen worden omdat het inderdaad veranderd is. daarna heeft hij me geadviseert hier een bericht op te posten over dit probleem

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je het klantnummer voor mij? Dan kijk ik even mee.

rsz-846676
0 Likes
Appieboy66
Student
Opties

uhm welke klantnummer? volgends mij heb ik dat niet

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als er iemand op afstand heeft meegekeken, heb je ook een klantnummer gekregen. Stuur anders even een privébericht met jouw telefoonnummer.

rsz-846676
0 Likes